אפליקציית easy: גירסה חדשה ומיליון הורדות

הגרסה החדשה של אפליקציית חיפוש המידע מבוסס המיקום למסעדות, מוסכים ומרכזי קניות, כוללת שיפורים גרפיים, שיפורי ביצועים ומספר יכולות חדשות למשתמשי האייפון, אנדרואיד וגם באתר האינטרנט

אפליקציית חיפוש המידע מבוסס המיקום (מסעדות, מוסכים ומרכזי קניות) easy השיקה גרסה חדשה והודיעה על מיליון הורדות. הגרסה החדשה כוללת שיפורים גרפיים, שיפורי ביצועים ומספר יכולות חדשות למשתמשי האייפון, אנדרואיד וגם באתר האינטרנט.

איזי הושקה בשנת 2011, היא מעסיקה 7 עובדים אשר כולם בעלי מניות. בחברה הושקעו כמה מיליוני שקלים על-ידי אחד המייסדים - איתמר גלילי שהיה ממקימי אתר זאפ שנמכר לדפי זהב. לפני כשנה הצטרף למשקיעים גם היזם הסדרתי דב מורן. באיזי גם מתכננים להרחיב את הפעילות שלהם במהלך השנה למדינות נוספות.

הגרסה החדשה של האפליקציה מציגה שינויים רחבים גם בעיצוב וגם בכל הקשור לממשק המשתמש, כאשר באיזי טוענים שהם כתבו את האפליקציה מחדש בדגש על מהירות ושימושיות.

חלק מהשינויים: הצגת מסלול נסיעה/הליכה/תחבורה ציבורית בתוך האפליקציה, שיפור אלגוריתם החיפוש - תיקון שגיאות והצעות לפי הקשר ולוח אירועים חדש, המציג תוצאות לפי מיקום המשתמש. מלבד הופעות, הצגות, סרטים, כולל עכשיו גם אירועי ספורט והרצאות סדנאות.