מנכ"ל מועדון חבר עוזב ועובר לגינדי החזקות

לאחר שמכרו יחד 520 דירות במבצע משותף, שלומי אברהם מצטרף לגינדי החזקות

מנכ"ל מועדון הצרכנות חבר, שלומי אברהם, שפרש מתפקידו לפני כחצי שנה, הצטרף לחברת גינדי החזקות - כך נודע ל"גלובס". לגינדי וחבר - מועדון הצרכנים החזק בישראל הכולל את אנשי כוחות הביטחון - יש קשרים עסקיים שהתגבשו באמצעות מבצעי דיור משותפים שערכו בעבר.

בתחילת 2009, טרם כניסתו של אברהם לתפקיד מנכ"ל חבר, דיווחה גינדי החזקות כי מכרה 390 דירות בפרויקט גינדי בולווארד בשכונת אם המושבות בפתח תקווה, במסגרת מבצע דיור לעמיתי חבר, שרכשו את כל הדירות בפרויקט תמורת 450 מיליון שקל. שנה לאחר מכן, כשאברהם שימש כמנכ"ל, שני הגורמים שיתפו שוב פעולה וערכו מבצע דומה בפרויקט גינדי one & only גם הוא באותה שכונה, שבו מכרו 520 דירות לעמיתי חבר ב-755 מיליון שקל.

לאור שיתוף הפעולה בין שתי החברות בעבר, ורצונו של אברהם לעבוד בחברת גינדי, הוא הגיש בקשה לקבל היתר לעבוד בחברה, שהגיעה להכרעת בית המשפט המחוזי בירושלים.

בבקשה ציין כי שימש כמנכ"ל חבר מאז חודש ספטמבר 2009 ועד חודש אוקטובר 2013, וכי עברו שנתיים מאז המבצע המשותף שנערך עם גינדי בשנת 2010.

"המבקש הוסיף והבהיר, כי חבר סייע לעמיתים רק בשלב השיווק של הפרויקט ובשלב חתימת ההסכמים, ולא טיפל בשאלות שהתעוררו לאחר מכן, בשלב מימוש ההסכם", צוין בהחלטת בית המשפט. "בנושאים כגון אלה הופנו העמיתים לטפל בנושא ישירות מול חברת גינדי. כן ציין כי הוא שימש כגורם ממליץ בלבד ולא היה שותף בבדיקת הפרויקט בפתח תקווה ובאישורו". בית המשפט אישר את הבקשה, ואברהם החל לעבוד בגינדי החזקות כמנהל עסקים ראשי.

את מקומו של אברהם כמנכ"ל ארגון חבר החליף בספטמבר האחרון מוטי לוי, אשר שימש כראש ענף תכנון ותקציבים באגף כוח האדם בצה"ל.

בגינדי החזקות אישרו כי אברהם הצטרף לחברה, ומסרו כי מונה למנהל עסקים ראשי בגינדי ישראל, "האמון על הרחבת פעילותה של החברה לתחומים חדשים, רכישת חברות וניהול השקעות". עוד מסרו בגינדי כי "אנו בטוחים כי ניסיונו העשיר של אברהם יתרום רבות לפיתוח העסקי של החברה ולהמשך צמיחתה". מחבר לא נמסרה תגובה.