10 עו"ד ושותפים עוזבים את גרוס-קליינהנדלר-חודק

לאחרונה עזב את המשרד עו"ד ניצן הירש, שותף וראש מחלקת ההיי-טק בפירמה, וכעת מצטרפים אליו שותפים ועורכי דין נוספים לצורך הקמת משרד עצמאי

לפני מספר שבועות פורסם כי עו"ד ניצן הירש, שותף וראש מחלקת ההיי-טק במשרד עורכי הדין גרוס קליינהנדלר חודק גרינברג ושות', עוזב את הפירמה עם 3 עורכי דין נוספים מהמחלקה.

בימים האחרונים נודע ל"גלובס" כי העזיבה את המשרד היא דרמטית הרבה יותר, וכי למהלך של הירש מצטרפים 3 שותפים נוספים וכן 3 עורכי דין. בסך-הכול מדובר בנטישה של 10 שותפים ועורכי דין את משרד גרוס, לצורך הקמת משרד עצמאי.

השותפים שמצטרפים להירש הם עו"ד גיל מזרחי, שהיה עד כה שותף במחלקה הבינלאומית בגרוס ומומחה במיסוי בינלאומי; ד"ר עדי גילת, ששימשה כראש מחלקת קניין רוחני בפירמה; ועו"ד יובל אורן, שותף במחלקת ההיי-טק. עורכי הדין שעזבו ביחד עמם הם אורה טמפלמן, מאור לבן-רן, ענת נחום, אביחי בן-חיים, ענר רבינוביץ ודנה אל-און.

הירש הוביל את מחלקת ההיי-טק במשרד גרוס מזה שנים ארוכות, ובין היתר הוא הוביל את עסקת מכירת וייז לגוגל תמורת יותר ממיליארד דולר ביוני 2013.

ממשרד גרוס נמסר: "במחלקת ההיי-טק והטכנולוגיה של המשרד, בניהול עורכי הדין ג'ין קלינהנדלר ואיתי פרישמן, פועלים כ 35 עורכי דין ו-14 שותפים עם ניסיון וידע של יותר מ-30 שנה, והיא מלווה את החברות והעסקאות הגדולות בענף. אנחנו מאחלים לניצן ולאחרים בהצלחה בדרכם החדשה".