ממשיכים לבשל רייטינג: 1.1 מיליון צופים ל"מאסטר שף"

התוכניות "בייבי בום" ו"היפה והחנון" מייצבות השבוע את מצבו של ערוץ 10

ביציבות בלתי מעורערת, ממשיכה "מאסטר שף" להוביל את טבלת הרייטינג עם קרוב ל-1.1 מיליון צופים בכל אחת ממשדרי תוכנית הריאליטי של קשת השבוע.

בטבלת הצפייה השבוע מתבלטת גם "ארץ נהדרת", ששבה למסך אחרי שבוע לקט והצליחה גם היא - בדומה ל"מאסטר שף" - להחזיק נתח צפייה שבין 52%-53% בעת שידורה.

לשם השוואה, "משחקי השף" של רשת, שממוקמת במקום הרביעי בטבלת הצפייה השבוע (לפי אחוזי צפייה במשקי-הבית היהודיים), עומדת על נתח צפייה של 35.5% בלבד.

השבוע בחרה רשת לשדר רק פרק אחד של "משחקי השף" ושילמה על כך מחיר ברייטינג. משחק הכדורגל בין מנצ'סטר סיטי לברצלונה הגיע ל-16.6% צפייה במשקי-בית יהודיים - כמחצית מנתון הצפייה של "משחקי השף" באותה משבצת - וכחצי מיליון צופים.

אם לא די בזאת, חיזקה רשת בשיבוץ שלה את "אקסטרים מייקאובר" ששודר באותה עת בערוץ 10 וזינק לנתון גבוה משמעותית מהממוצע שלו - 15.4% ו-379 אלף צופים - שיא בשתי עונות התוכנית המדשדשת.

השבוע החליט ערוץ 10, לראשונה זה זמן רב, להתמודד גם מול קשת. היעדר משחק הכדורסל במשבצת של יום חמישי והעובדה שבערוץ 2 שודרה החולייה החלשה בשבוע של קשת - "עובדה" - נראתה כשעת כושר טובה.

"היפה והחנון", התוכנית שנשלחה בערוץ 10 לקרב, הביאה נתון נמוך מהממוצע ועדיין דו-ספרתי - 14.5% ו-415 אלף צופים. יחד עם 422 אלף צופים ביום ראשון, "בייבי בום" (16.4%) ו-412 אלף צופים ב"יפה והחנון" (16.6%) של יום שני, ממשיך ערוץ 10 במגמת ההתייצבות שלו.

"עובדה", אגב, לא נפגעה מהותית מהיריבות החדשה - 570 אלף צופים ב-23.2% ממשקי-הבית היהודיים.

בימי שישי, "אולפן שישי" של חדשות 2 עם דני קושמרו רשמה 18.7%, "יומן" של ערוץ 1 עם אילה חסון רשמה 6.2%, ובמקביל נרשמה נסיגה בנתונים "שישי" של חדשות 10 עם טלי מורנו ואלון בן-דוד - 4.4% בלבד.

רייטינג
 רייטינג