גט טקסי מקפיצה תעריף הטאבלט לנהגים ב-350%

החברה מעלה את התעריף שהיא גובה על הטאבלט מהנהגים לרמה של 225 שקל בחודש מ-50 שקל

אפליקציית המוניות גט טקסי מקפיצה את התעריפים שהיא גובה מהנהגים מדי חודש - ומעוררת זעם בקרב הנהגים. התעריף החודשי שגובה החברה על הסדרנות ייוותר על כנו.

לידי "גלובס" הגיע מידע לפיו גט טקסי תעלה ב-1 במארס ב-350% את התעריף החודשי שהיא גובה מנהגי המוניות על מכשיר הטאבלט (קופסת נהג) שסיפקה לנהגים ואשר הכרחי לשם העבודה השוטפת. התעריף יעלה מ-50 שקל בחודש ל-225 שקל בחודש. ההערכה היא כי מדובר בתוספת הכנסות של כחצי מיליון שקל בחודש לחברה בעקבות המהלך.

המהלך מעורר כאמור זעם בקרב חלק מנהגי המוניות, אולם בחברה לא מתרגשים וטוענים כי מיום העלאת התעריף גדל מספר הנהגים בכ-10%. כמו כן בחברה מדגישים כי לא ידוע להם על יוזמה מצד נהגים רבים לנטישת גט טקסי מיום עדכון התעריף.

"דמי הסדרנות החודשיים אותם גובה גט טקסי מנהגיה, הכוללים בין השאר את דמי קופסת הנהג ושירותים רבים נוספים, הם מהנמוכים בשוק המוניות", מסרה גט טקסי בתגובה. "החברה מספקת לנהגיה את הפלטפורמה החכמה, ההוגנת, המקצועית והמתקדמת ביותר להצלחה בארץ ובעולם, הבאה לידי ביטוי בכמות נסיעות יומית ובהכנסה חודשית לנהגים.

"גט טקסי, בעזרת מרכז הפיתוח הנמצא בישראל, משדרגת ומפתחת את קופסת הנהג ללא הפסקה, במטרה לשמר אותו ככלי העבודה היעיל והחכם ביותר על הכביש. מיום ההודעה על העלאת דמי הקופסה, הגדילה החברה את מצבת נהגיה בעשרה אחוזים נוספים. גט טקסי ממשיכה בחזונה להפוך את שוק המוניות למוביל בתחום התנועה, באמצעות טכנולוגיה מתקדמת וצי איכותי של נהגים".