המאהבת תובעת את האישה על חשיפת סרטי סקס עם הבעל

טוענת כי האישה חיטטה בטלפון הסלולרי של בעלה והעתיקה סרטים המתעדים אותו מקיים יחסי מין עם המאהבת ■ תובעת 200 אלף שקל מהאישה

צעירה שניהלה רומן עם גבר נשוי הגישה תביעה בסך 200 אלף שקל נגד רעייתו של הבעל, תוך שהיא טוענת כי האישה חשפה סרטי סקס של הבעל והמאהבת. כעת, המאהבת טוענת לפגיעה בפרטיותה, לאחר שהאישה העתיקה סרטים אינטימיים שמצאה בטלפון של בעלה והעבירה את תוכנם לטלפון הפרטי שלה ולעורך דינה. התובעת טוענת כי הדבר מהווה עוולה אזרחית לפי חוק הגנת הפרטיות.

התביעה הוגשה במקביל לתביעת הגירושים של בני הזוג, המתנהלת בימים אלה. מדובר בגבר נשוי, אב ל-3 ילדים, שעזב את אשתו ועבר להתגורר עם המאהבת, אחות במקצועה באחד מבתי-החולים הגדולים באזור המרכז, שאותה הכיר כשסעדה את אביו החולה. במסגרת יחסיהם הגבר תיעד את עצמו באמצעות הטלפון הנייד שלו כשהוא מקיים יחסי מין עם המאהבת.

מהתביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד רון לוינטל, עולה כי באחד הימים ביקשה האישה מהבעל לישון בביתה על מנת לשמור על הילדים, כיוון שהיא עברה בדיקה רפואית באותו היום. מכתב התביעה עולה כי בשעת לילה מאוחרת, כאשר הבעל ישן, האישה חיטטה בטלפון הסלולרי שלו, גילתה את הסרטים האמורים והעתיקה את תוכנם לטלפון הנייד שלה. בהמשך עשתה בהם שימוש לצורך הוכחת הבגידה של הבעל במסגרת הליכים המתנהלים ביניהם בבית הדין הרבני.

בכתב ההגנה, שהוגש שאמצעות עו"ד רועי סידי, טוענת האישה כי המאהבת משמשת ככלי בידי הבעל בניסיון להביא אותה להסכים לתכתיבי הגירושים של הבעל, וזאת באמצעות איום עליה בתביעות-סרק.

האישה טוענת כי ברגע שהסכימה המאהבת להסרטת יחסי המין, היא למעשה ויתרה על זכותה לפרטיות, שהרי היה עליה לדעת כי ייתכן שהסרטים יועברו על-ידי הבעל לצדדים שלישיים.

לפיכך, האישה טוענת כי העתקת הסרטים על-ידה מהטלפון של הבעל אינו מהווה פגיעה בפרטיותה של המאהבת. בנוסף היא טוענת כי לא העבירה את הסרטים המרשיעים לצדדים שלישיים למעט לפרקליטה, וכי הדבר נעשה לצורך המותר בחוק: שימוש נדרש בהליך משפטי שמתנהל בין הבעל לאישה.