יש כסף: כ-10,000 ישראלים טסו ב-2013 למשחקי ברצלונה

שנתיים וחצי אחרי המחאה החברתית, כדאי לשים לב לנתון הבא: ישראל היא המדינה השנייה בעולם עם הביקוש הרב ביותר לכרטיסים למשחקי ברצלונה

שנתיים וחצי אחרי המחאה החברתית, על רקע המודעות הכלכלית הגוברת ומול התלונות שעדיין נשמעות ללא הרף על יוקר המחיה, כדאי לשים לב לנתון המעניין הבא: אחרי יפן, ישראל היא המדינה השנייה בעולם (ביחס לגודל האוכלוסין) עם הביקוש הגדול ביותר לכרטיסים למשחקי הבית של ברצלונה.

רק בשנה החולפת טסו יותר מ-10,000 ישראלים למשחקי הבית של האלופה הספרדית; ולכלל למשחקי שמינית גמר ליגת האלופות שייערכו השבוע כבר נרכשו 3,000 חבילות.

חבילה כזו מתחילה ב-800 אירו (טיסה, 4 לילות וכרטיס למשחק) ומטפסת עד ל-2,000 אירו. למעשה, בכל משחק של הקבוצה המפוארת יש כמה מאות ישראלים בקהל. משבר כלכלי? לא כשמסי, צ'אבי ואינייסטה בתמונה.

"יש 4-5 טיסות בשבוע", אומר עדו ווג, סמנכ"ל התפעול באיסתא ספורט, המשווקת הרשמית של קבוצת הכדורגל של ברצלונה בישראל, ומספר כי הביקוש הרב אפילו גרם לקבוצה לשווק מוצרי פרימיום לחובבי המותג: למשל, בכל משחק חוץ מוכרת מערכת השיווק המשומנת של ברצלונה 20 מקומות ישיבה לאוהדים במטוס הפרטי של המועדון, מתוכם כ-6 (יותר מרבע) מוקצים לישראלים. מחיר התענוג הזה, כולל הטיסה והכניסה למשחק, מתחיל ב-1,000 אירו.

שמעת את זה, דפני ליף? במחאה הבאה, אולי כדאי שתביאי את מסי במקום שלמה ארצי.