"חדשנות על הבר" הערב בהרצליה: מהן טכנולוגיות העתיד?

"גלובס", בשיתוף חברת "אורנג'", מציג את המפגש הראשון בסדרת "חדשנות על הבר" ■ באירוע שיתקיים הערב, יום ג', 25 במרץ, בבר דבלין בהרצליה, נארח את ד"ר רועי צזנה, שידבר על טכנולגיות העתיד

לאור הצלחת אירועי "כלכלה על הבר", אנחנו פותחים בסדרת מפגשים מקבילה ונוספת והפעם במרכזה - חדשנות. "גלובס" בשיתוף "אורנג'" מציג את האירוע הראשון בסדרת "חדשנות על הבר", אשר יתקיים הערב, יום ג', ה-25 במרץ, בבר "דבלין הרצליה" שברחוב שנקר 4, הרצליה. באירוע נארח את ד"ר רועי צזנה, חוקר בסדנת יובל נאמן למדע, טכנולוגיה וביטחון באוניברסיטת תל אביב.

ד"ר צזנה ידבר על טכנולוגיות העתיד בחיי היום-יום ויעלה נושאים הקשורים בטכנולוגיות ובחיינו בעתיד. צזנה יתייחס לייצור והדפסה תלת-ממד, דרך מכוניות ללא-נהג וכלה בשיפור המוח האנושי, עצירת ההזדקנות ועוד. נושאים אלו יודגמו וישולבו בהדגמות מתוחכמות ויצירתיות לשימוש בטכנולוגיות. מדובר במופע שיעלה במשותף עם אוהד עקיבא ראש מחקר ופיתוח חדשנות בחברת iOnRoad.

את האירוע ייפתח אייל אילוז, מנהל חטיבת הטכנולוגיה של פרטנר, שיציג את משמעויות הקדמה, הטכנולוגית והחדשנות המתאפשרות על גבי רשת הדור הרביעי המתקדמת . אורנג' היא הרשת הראשונה בישראל עם מוכנות מלאה בכיסוי ארצי ברשת G4 עד סוף השנה. אילוז יציג את ביצועי הרשת החדשה (קצבי הורדה, העלאה וזמני השהייה).

ד"ר צזנה יציג את חיינו בעולם העתידי/המחובר והטכנולוגיות שמאפשרות את קיומו. הוא ידון בקשר המתפתח ביננו לבין החיישנים הקיימים בכל מקום, המחשוב הלביש שעל גופינו ואפילו הטכנולוגיות שיכולות לקרוא את דפוסי מחשבותינו ולהשפיע עליהם. צזנה ייתהה גם על ההשלכות שיהיו לטכנולוגיות אלו על החברה.

ד"ר רועי צזנה הוא חוקר בסדנת יובל נאמן למדע, טכנולוגיה וביטחון באוניברסיטת תל אביב. כמו כן, הוא עתידן ומדען ראשי ב- TelaLabs. לאחרונה יצא ספרו "המדריך לעתיד" שעוסק במספר מהפיכות שיתרחשו בעתיד.

המפגש יתקיים ב-25 במרץ, בבר "דבלין הרצליה" שברחוב שנקר 4, הרצליה.

פתיחת דלתות בשעה 18:15, כאשר ההרצאה תחל בשעה 19:00 בדיוק.

שימו לב: ההרשמה נסגרה. הכניסה על בסיס מקום פנוי בלבד.