ניודים בחברות הסלולר בחודש מארס: הוט מובייל מובילה

נתוני הניוד של החברות הוותיקות ממשיכים להראות תמונה עגומה: בעוד ששיפור קל נרשם אצל פלאפון ופרטנר, הרי שבסלקום תמונת מצב הגיוסים ממשיכה להיות שלילית

הניודים בסלולר בחודש מארס מציגים יתרון קטן להוט מובייל על פני גולן טלקום. שתי החברות מתחרות צמודות והן היחידות שמצליחות לרשום ניודים חיוביים מבין המפעילים הגדולים בחודש מארס. אולם, שתי החברות משלמות מחיר בגין הגיוסים הללו, שכן במחירי המבצעים שהן מציעות קשה מאוד להרוויח בטווח הארוך.

במהלך מארס המשיכה הוט להוביל בעיקר בזכות האגרסיביות שמלווה אותה מתחילת השנה והמינוף שהיא יוצרת לפעילותה כקבוצה. אם בהתחלה היה נראה שהוט מובייל לא מצליחה לחבר בין הסלולר לאינטרנט הקווי, נראה שהמהלך חודר באטיות ומביא מצטרפים חדשים. סביר להניח שגולן טלקום פרסמה לפני יומיים את המבצע של 35 שקל לחודש לחבילה סלולרית על מנת להתמודד עם החבילה של הוט. נראה, שהניסיון עולה יפה לאור נתוני הניוד.

נתוני הניוד של החברות הוותיקות ממשיכים להראות תמונה עגומה. בעוד ששיפור קל נרשם אצל פלאפון ופרטנר, הרי שבסלקום תמונת מצב הגיוסים ממשיכה להיות שלילית. למרות שגייסה החודש יותר מנויים מהמתחרות, ממשיכה סלקום לאבד הכי הרבה מנויים. פלאפון הצליחה לרשום את הנטישה הנמוכה ביותר, אך גם היא משלמת על כך מחיר במבצעים ובעמלות למשווקים חיצוניים.

מבין המפעילים הווירטואליים, יופון היא החברה הכי אגרסיבית, ואתמול דיווחה על 100 אלף לקוחות שצירפה, אך למרות זאת, במארס היקף הניודים אצלה ירד דרסטית, והסתכם בכ-500 ניודים בלבד לעומת כ-1,500 ניודים ברמי לוי.

ניודים בסלולר במארס 2014
 ניודים בסלולר במארס 2014