מפרידים כוחות: הפניקס עורכת מכרז על תקציב רכש המדיה

תקציב הפרסום מטופל באדלר-חומסקי, אבל החברה מוציאה למכרז את המדיה

חברת הפניקס ממשיכה להתנהל באופן לא שגרתי בכל הקשור לרכש המדיה שלה: ל"גלובס" נודע, כי החברה מעמידה למכרז את תקציב המדיה של גל הפרסום הבא שלה. החברה פנתה לאחרונה בימים אלה למספר חברות מדיה בהזמנה להציע לה הצעות מסחריות.

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס" את קמפיין הפרסום האחרון של החברה רכשה חברת המדיה יוניברסל מקאן - זאת למרות שמשרד הפרסום של החברה הוא אדלר-חומסקי וחברת המדיה שלו מדיה קום רכשה את כל הקמפיינים של החברה עד אז.

אדלר-חומסקי זכה בתקציב הפניקס במסגרת מכרז שנערך בשנת 2013, שבו לקחו חלק גם משרדי הפרסום ברוקנר-נטע-יער וענבר-מרחב-ניסן. לטובתו של אדלר-חומסקי שיחק הניסיון הרב שלו בתחום הביטוח, לאחר שטיפל במשך מספר שנים בתקציב הפרסום של המותג ביטוח ישיר מקבוצת אי.די.אי.

לאחרונה יצאה החברה במהלך של שינוי שפה שיווקית-פרסומית, תחת המסר "במציאות כמו שלנו, תבדוק שיש לך הפניקס". לצורך המהלך גויס השחקן גיא לואל המככב בסרטוני הטלוויזיה, והחברה עלתה גם בקמפיין חסויות בהיקף רחב הכולל גם פעילות במדיה הדיגיטלית.

כבר בגל הפרסום הקודם במסגרתו הופקד תקציב המדיה ביוניברסל נשמעו קולות ביקורת מצד אדלר-חומסקי שלא ראו את המהלך בעין יפה שכן הם שואפים באופן טבעי לשמור על חיבור של מדיה וקריאייטיב - בעיקר לאור העובדה שבשוק של היום עיקר הרווח מגיע מרכש המדיה. עם זאת, נראה כי לפחות עד לתום הסיבוב הנוכחי לא יביא המשרד את העניין לכדי משבר והוא יתמודד על רכש המדיה גם הפעם.