עו"ד מולכו: "ג'ון קרי - ידיד אמת של מדינת ישראל"

שליחו המיוחד של רוה"מ נתניהו, בראיון ל-G: "קרי ניחן במרץ בלתי נדלה ובניסיון רב, והצליח להרגיל את כל העוסקים במו"מ לקצב עבודה אינטנסיבי ולסטנדרטים מקצועיים שלא זכורים לי כמותם" ■ "אם מישהו יכול להוביל לשלום עם הפלסטינים, זה רק נתניהו"

"ישראל מעוניינת בהמשך השיחות ומשקיעה כל מאמץ כדי לפתור את המשבר הנוכחי", אומר היום לגלובס עו"ד יצחק מולכו, שליחו המיוחד של רוה"מ בנימין נתניהו לעניינים מיוחדים בעקבות פיצוץ המו"מ עם הפלסטינים וחילופי ההאשמות בין הצדדים. "העובדות שמוכרות לכל הצדדים במו"מ, מוכיחות כי ישראל היתה הצד שכן הסכים למהלכים שמטרתם לקדם את התהליך".

בראיון למגזין G שמתפרסם היום (ה') עו"ד מולכו מוסיף: "ג'ון קרי הוא ידיד אמת של מדינת ישראל, שלקח על עצמו לטפל באחד הסכסוכים המורכבים והקשים ביותר בעולם. הוא ניחן במרץ בלתי נדלה ובניסיון רב, והצליח להרגיל את כל העוסקים במו"מ לקצב עבודה אינטנסיבי ולסטנדרטים מקצועיים שלא זכורים לי כמותם במשך 8 השנים שבהם אני מעורב בתהליך, וגם להישגים כאלה ואחרים, למרות שהדברים אינם נראים עדיין על פני השטח.

"האם המו"מ יצליח? אני מקווה שההנהגה הפלסטינית תתעשת ממעשיה החד צדדיים ותחזיר אותנו למסלול של התקדמות. כמי שמלווה את רוה"מ נתניהו כמה עשרות שנים, הן כאדם פרטי והן כמדינאי, אני משוכנע שאם יש ביכולתו של מישהו להוביל את ישראל לשלום עם הפלסטינים, הרי זה הוא".