פסטיבל מיפ: פרוזיבן הגרמנית רוכשת את "גברים בתחפושת"

‎‎מדובר בפורמט שידוכים הומוריסטי של ארצה הפקות וארמוזה פורמטס, שיעלה לשידור בגרמניה בחודשים הקרובים‏

‎‎ענקית התקשורת הגרמנית פרוזיבן הודיעה היום (ד') על רכישת הזכויות לפורמט השידוכים ההומוריסטי של ארצה הפקות וארמוזה פורמטס - "גברים בתחפושת" ("‏Guys in Disguise‏").

בשיתוף עם החטיבה הגרמנית של אנדמול, תצא פרוזיבן להפקה מיידית של הפורמט, והוא צפוי לעלות על המסך בגרמניה כבר בחודש יוני הקרוב - בשעות הפריים-טיים.

הפורמט נמכר גם לחברת התוכן הצרפתית ניוון, במסגרת העסקאות שנחתמו ביריד התוכן מיפ שנסגר בשבוע שעבר.

‏מי שתנחה את הגרסה הגרמנית של הפורמט היא הדוגמנית והשחקנית פאלינה רוזינסקי, אישיות טלוויזיונית מוכרת במדינה האירופית.

"גברים בתחפושת" הוא שעשועון דייטינג לא שגרתי, במסגרתו צעירה פנויה יוצאת לשתי פגישות עיוורות עם מעריצים סודיים, שמכירים אותה ואזרו אומץ לבצע מהלך ולנסות להרשים אותה. אלא שעל מנת שהפנויה הנחשקת תכיר אותם באמת, היא תחווה את הפגישות שארגנו עבורה מבלי לדעת במי מדובר - שני המחזרים יהיו לבושים בתחפושת של חיה.

‏אבי ארמוזה מסר כי מדובר בנקודת מבט מצחיקה על ז'אנר תוכניות ההיכרויות. "הוא מאפשר למשתתפים לצאת יחד לדייט תוך שמירה על אלמנט ההופעה החיצונית חסוי. זה פורמט קומי שמטרתו להוציא את האנשים המחפשים אחר אהבה מאזור הנוחות שלהם".

‏עוד ביריד מיפ: חטיבת הזכויות של חברת ההפצה וההפקה המרכזית זודיאק מדיה הודיעה על רכישת הפורמט "טריני וסוזנה: הבריטים באים". מדובר בפורמט פרי פיתוח של חברת ההפקה אבוט-המאירי, ערוץ 10 וצמד כוהנות הלייף סטייל הבריטיות טריני וודאל וסוזנה קונסטנטין. התוכנית אמורה לעלות בישראל בהמשך השנה, ונמצאת כרגע בשלבי עריכה סופיים.