המטוס לא נחטף - נוסע שיכור התפרע, הטייס צעק "חטיפה"

(עדכון) - דיווחים בכלי התקשורת באינדונזיה עוררו בהלה - אבל התבררו כשגויים ■ המטוס היה לכל אורך הזמן בנמל התעופה הבינלאומי באינדונזיה. נוסע שיכור ניסה לפרוץ לתא הטייס

בעוד הרשויות באוסטרליה עסוקות בחיפושים אחר המטוס המלזי שהתרסק בלב ים - "אסון תעופה" חדש כמעט והסיט את הדיון הציבורי ביבשת: במשך דקות ארוכות דיווחו כלי התקשורת באינדונזיה כי מטוס נוסעים אוסטרלי נחטף על-ידי אלמוני בנמל התעופה בבאלי, אבל הדיווח התברר כשגוי.

ערוץ הטלוויזיה "מטרו טי-וי" האינדונזי היה הראשון לגרום לבהלה כשדיווח שהמטוס של חברת וירג'ין בלו נחטף בשעה שהיה בדרכו לאי באלי שבמדינה, דקות לאחר מכן התברר כי המטוס היה לכל אורך הזמן בנמל התעופה הבינלאומי באינדונזיה.

בהמשך צוטטו גורמים רשמיים במדינה כאומרים שאחד הנוסעים ניסה להתפרץ לתא הטייס, זה בתגובה זעק "חטיפה" ברשת הקשר וגרם להיערכות מיוחדת במקום.

זמן קצר לאחר מכן אמר הגורם כי האיש נעצר על-ידי הרשויות במקום, מחברת התעופה נמסר במקביל כי מדובר היה בנוסע שיכור שהתפרע. ככל הנראה מדובר היה באי הבנה של הצוות במטוס.

במשך דקות ארוכות עקבו כלי התקשורת באוסטרליה במתח אחר הנעשה בנמל התעופה, בהלה עזה נרשמה בציבור המקומי, אך לאחר ההודעה הרשמית של חברת התעופה, נרגעו הרוחות.