הרשות השנייה שכרה משרד יח"צ: בן חורין-אלכסנדרוביץ'

המשרד ימלא את מקומה של הדוברת מיטל שגב עם יציאתה לחופשת לידה, וילווה את עמדת הרשות, בין היתר על רקע האיחוד הצפוי עם מועצת הכבלים והלוויין

הרשות השנייה בחרה במשרד יחסי הציבור בן חורין-אלכסנדרוביץ' לנהל את שירותי הדוברות שלה.

המשרד ימלא את מקומה של דוברת הרשות מיטל שגב עם יציאתה לחופשת לידה, ואמור ללוות ולבטא את עמדת הרשות השנייה, בין היתר על רקע האיחוד הצפוי בינה ובין מועצת הכבלים והלוויין.

המשרד נבחר בתום הליך מכרזי בו השתתפו מספר משרדים.

בהודעה שהוציא, נכתב כי "משרד בן חורין-אלכסנדרוביץ' נבחר לאחר שהציג תוכנית אסטרטגית מקיפה לרשות בעידן של שינויים משמעותיים בשוק התקשורת. עם שובה של דוברת הרשות השנייה מחופשת לידה, תיבחן נחיצותו של המשך שיתוף-הפעולה בתחום זה".

מנכ"ל הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, שי באב"ד, מסר כי "הרשות השנייה רואה לנגד עיניה את האינטרס הציבורי על היבטיו השונים. הרשות דואגת לשמירה על רמת השידורים ואיכותם, הגנה על הציבור מפני תכנים שאינם הולמים ומפרסום סמוי, תוך פיתוח ועידוד יצירה ישראלית מקורית ותוך שמירה על האינטרס הכלכלי של הגופים המשדרים.

"אנו עומדים בפני תקופה מאתגרת, הכוללת שינויים רבים בעולם המדיה. הרשות רואה חשיבות רבה בשיתוף הציבור במהלכים הגדולים שעל הפרק: מהלך לשיפור התוכן, הנגשת המדיה באמצעות הרחבת מערך עידן פלוס, המעבר מזיכיונות לרישיונות, איתנות פיננסית לגופים המשדרים ועוד משימות רבות. אנו מאמינים שמשרד בן חורין-אלכסנדרוביץ' יהיה שותף מועיל בדרך זו ויסייע לרשות במשימות שעל הפרק".

איתי בן חורין ממשרד בן חורין-אלכסנדרוביץ' מסר: "אנחנו שמחים וגאים לעבוד עם אחד הגופים המשפיעים ביותר על החברה הישראלית. כחברה שמתמחה בהובלת מהלכים רגולטוריים ובתפר שבין העולם העסקי לעולם הציבורי, אני בטוח שהניסיון שלנו יהווה ערך מוסף בשוק התקשורת המשתנה. אני מודה להנהלת הרשות השנייה על האמון".