העונש של סופו על ההתפרעות בדרבי: הרחקה מ-7 משחקים

בית הדין של איגוד הכדורסל פסק: הסנטר היווני של מכבי ת"א יוכל לשחק בשלבי ההכרעה של העונה, כולל במשחקי האליפות ■ הסנטר גם ספג קנס של 65 אלף ש'

ההתפרעות של סופוקליס שחורציאניטיס, שחקנה של מכבי ת"א בכדורסל, בסיום משחק הדרבי האחרון מול הפועל ת"א באולם הדר יוסף, במסגרתה קפץ ליציע של האדומים וניסה לתקוף את אחד האוהדים שקילל אותו - תעלה לו בהיעדרות ממספר משחקים בישראל.

בית הדין של איגוד הכדורסל קבע היום (ב') כי סופו יורחק מ-7 משחקים בפועל, ועוד 13 על-תנאי למשך שנתיים. התנאי יופעל במידה ובמהלך השנתיים הקרובות, כמובן במידה ויישאר שחקן מכבי ת"א - הסנטר יהיה מעורב במקרה אלימות כלפי שחקנים יריבים, שופטים או אוהדים. כמו כן, השחקן היווני ספג קנס של 65 אלף שקל בפועל בגין התקרית.

מבחינת מקצועית, מכבי ת"א ומאמנה דייויד בלאט יכולים להיות מרוצים מהעונש - שכן שחורציאניטיס יוכל לחזור לשחק בשלבי ההכרעה של העונה, כולל בצמד משחקי הגמר של הליג הישראלית, שייקבעו את גורל האליפות של העונה (בהנחה ומכבי ת"א תעפיל אליהם).

גם הפועל ת"א עמדה לדין על אירועי הדרבי, כשבית הדין החליט להעניש אותה בקנס בפועל של 20 אלף שקל. בנוסף, הוחלט להאריך את עונש התנאי שתלוי כנגד הקבוצה עד לסוף העונה הבאה (2014/15). התנאי כולל קנס בגובה 50 אלף שקל, בנוסף לשני משחקי רדיוס.