אחרי 8 שנים: מנהלת גלגלצ דלית עופר פורשת מתפקידה

במהלך כהונתה של עופר הפכה גלגלצ לתחנת הרדיו המואזנת בישראל עם 29.8% ■ עופר: "אני מאמינה גדולה בתזמון, ונראה לי נכון לפרוש בשיא"

דלית עופר, מנהלת גלגלצ, הודיעה לירון דקל, מפקד גלי צה"ל, על החלטתה לפרוש מהתפקיד לאחר 8 שנים. עופר תסיים את תפקידה באוקטובר הקרוב.

במהלך כהונתה של עופר הפכה גלגלצ לתחנת הרדיו המואזנת ביותר בישראל עם 29.8% על-פי סקר ה-TGI האחרון. עופר תמשיך בתפקידה בגלגלצ עד לבחירת מנהל חדש.

"אני כידוע מאמינה גדולה בתזמון", אמרה עופר, "ונראה לי מתאים ונכון לפרוש בשיא, אחרי שהושגו היעדים המרכזיים שעמדו מול עיניי עם כניסתי לתפקיד, והם: ביסוס מעמדה של גלגלצ כתחנת המוזיקה המובילה והמשפיעה ביותר בתרבות הישראלית, מיצוב התחנה כזרוע ציבורית משמעותית ומובילה במלחמה בתאונות הדרכים ובחינוך לנהיגה נכונה, והידוק הקשר שלה עם הצבא.

"זו ההזדמנות להודות למפקדי גלי צה"ל אשר שירתו בתקופה בה ניהלתי את גלגלצ, ולירון דקל בפרט, על שיתוף-הפעולה, התמיכה והאמון. ברור גם שאיכות היצירה של אמני ישראל מחד והתמיכה המקצועית של כלל גורמי התחבורה מאידך תרמו רבות למעמד הציבורי אליו הגענו".

עוד הוסיפה עופר כי "מוקדם לסכם, אבל אין ספק שזו הייתה תקופה מאתגרת ומלאת סיפוק. אני משאירה אחריי תחנה מצוינת, ובהכירי מקרוב את ההון האנושי המרכיב אותה, אני סמוכה ובטוחה שיידעו להתמודד היטב עם עולם משתנה טכנולוגית ותקשורתית ולעמוד מול כל האתגרים העתידיים".

מפקד גלי צה"ל, ירון דקל, מסר כי "דלית עופר הינה אחד מעמודי התווך של גלי צה"ל וגלגלצ, ולה זכויות רבות בהצלחתן של שתי התחנות. אזרחים רבים בישראל אינם מודעים לעבודה הקשה וחדורת המחויבות שדלית וצוותה עושים יום-יום מאחורי הקלעים על מנת שהם יקבלו את השידור הטוב ביותר בדרכים.

"דלית הובילה את גלגלצ להישגים רבים ומפוארים, ולתפיסתי החלטתה לסיים את תפקידה כשהיא בשיא מעידה על אופי מיוחד של מי שקורץ מהחומר הנכון ושהיה מונע מאהבה ותשוקה גדולה לתפקיד ולאנשים שהקיפו אותו ומבקש עתה למצוא לעצמו אתגרים חדשים. אני בטוח כי גלי צה"ל ומאזינינו ימשיכו ליהנות מכישוריה המצוינים ומניסיונה הרב של דלית, גם לאחר שתסיים את תפקידה כמנהלת גלגלצ".