בן דרור ימיני עוזב את "מעריב" ועובר ל"ידיעות אחרונות"

ימיני: "אני עוזב בלי שמץ של תחושת מרירות. אני עוזב משום שקיבלתי הצעה הוגנת ומכובדת מ'ידיעות אחרונות', ואני לא מוכן לומר מילה רעה על 'מעריב'"

העיתונאי והפובליציסט בן דרור ימיני עוזב את העיתון "מעריב" לאחר עשור. כשברקע מכירת העיתון פעם נוספת, הפעם לקבוצת "ג'רוזלם פוסט", ימיני עובר לכתוב ב"ידיעות אחרונות".

"אני עוזב בלי שמץ של תחושת מרירות. אני מצטער על חבריי הרבים, שעברו בשנים האחרונות מסכת ייסורים", כתב ימני בטור פרידה. "גם עכשיו, רגע לפני שאני עובר לעיתון אחר, אני לא מוכן לומר מילה רעה על 'מעריב' ועל האתר הזה, שהעניקו לי תמיד, אבל תמיד, כתף תומכת. היו בעיות קשות. היה ניהול לקוי ושיווק לקוי עוד יותר. אבל הייתה גם עיתונות ראויה לשמה".

ימיני, שזכה בפרסים רבים במהלך השנים, עסק בשנים האחרונות רבות בנרטיב הישראלי ובניסיונות של קבוצות שונות להטותו. במהלך השנים הוא נחשב לאקטיבסט שמאלני, אך בכתיבתו ביקר לא מעט את השמאל הישראלי, כמו גם את הימין.

"למה אתה מתנדנד? נשאלתי שוב ושוב", כתב, "למה אתה יום אחד ימין ויום אחד שמאל? טעות. אני לא מתנדנד. אני חושב שגם לאלה שקרויים 'שמאל' וגם לאלה שקרויים 'ימין' יש טענות טובות. אני חושב שכל עניין צריך לבדוק לגופו של עניין, ולא לגופו של אדם, ולא לגופו של מחנה".

ימיני הודה לעורכיו ולקוראיו במהלך השנים. "'מעריב' היה לי בית", כתב, "הקוראים והמנויים היו לי בית. האתר הזה היה לי בית. אני עוזב ללא שמץ של מרירות. אני עוזב משום שקיבלתי הצעה הוגנת ומכובדת מ'ידיעות אחרונות'. ותודה לקוראים, למנויי העיתון ולגולשי האתר.

"הגיע זמן פרידה. קצת בעצב. קצת כמו התחלה חדשה. אני מאחל לאתר, לעיתון, המשך מוצלח. לחלוחית קטנה מבצבצת אצלי בעין. זה הזמן לעצור ולומר שלום. זה הזמן לצאת לדרך חדשה".