גוגל ואינטל הציגו 20 דגמי כרומבוק חדשים

אסוס הציגה את ה-C200 המגיע עם מסך 11.6 אינץ' וגם את ה-C300 שיכלול מסך 13.3 אינץ' ■לנובו הציגה את ה-N20 וה-N20p המגיעים עם מסך בגודל 11.6 אינץ'

לפטופים הפועלים על מערכת ההפעלה של גוגל - כרום OS עדיין לא התחילו להימכר בישראל, אולם עד שאחת מנציגויות החברות הבינלאומיות תרים את הכפפה ותביא לכאן את המחשבים האלו, גוגל ואינטל הציגו אתמול (ג') מגוון של 20 לפטופים חדשים.

הדגמים האלו יעשו שימוש במעבד הסלרון של אינטל המבוסס על המערכת על שבב Bay Trail-M עם חיי סוללה של עד 11 שעות. כמו כן, הוצגה גם קטגוריה של מחשבי כרומבוק המבוססים על הדור הרביעי של מעבדי i3. המחשבים של אייסר, אסוס, לנובו וטושיבה צפויים להגיע לחנויות בחודשים הקרובים.

ההכרזות נעשו במסיבת עיתונאים של אינטל בסן פרנסיסקו, "המיקרו מעבדים של אינטל צמחו והפכו למובילים במערכות כרום", אמר נייבין שינוי, סגן נשיא ומנהל כללי של קבוצת פלטפורמות המחשבים הניידים של אינטל. "אנו עובדים על חמישה דורות של כרום. מלבד גוגל, אינטל היא החברה שהעלתה את התרומה הגדולה ביותר למערכת ההפעלה כרום. השבבים של אינטל הם הראשונים והיחידים שתומכים במערכת ההפעלה כרום 64 סיביות".

לדברי סיזר סנגופטה, סגן נשיא לניהול מוצרים במערכת ההפעלה כרום בגוגל. "התקני כרום מהווים שניים מתוך כל שלושה מחשבים נישאים רבי מכר באמזון בעונת החגים, וכעת נמצאים גם בקרוב ל-10,000 בתי ספר. הלפטופים מתאימים בדיוק לאופן שבו בני אדם עובדים וחיים כיום".

אסוס הציגה את ה-C200 המגיע עם מסך 11.6 אינץ' וגם את ה-C300 שיכלול מסך 13.3 אינץ'. לנובו הציגה את ה-N20 וה-N20p המגיעים עם מסך בגודל 11.6 אינץ'. הדגם הראשון לא כולל מסך מגע בעוד שהדגם השני כן. את המסך גם ניתן לקפל אחורה ולקבל מבנה של טאבלט.