לראשונה: ישרוטל תשווק 11 דירות יוקרה למגורים בירושלים

רשת המלונות מציעה למכירה דירות שאותן היא מקימה במתחם המלון החדש שהיא בונה ושצפוי להיפתח במהלך 2016 במושבה הגרמנית בירושלים ■ מחירי דירות היוקרה יעמדו על 70 אלף שקל למ"ר בממוצע

רשת המלונות ישרוטל משווקת לראשונה דירות מגורים: הרשת הודיעה היום כי היא מציעה למכירה 11 דירות, שאותן היא מקימה במתחם המלון החדש שהיא בונה ושצפוי להיפתח במהלך 2016 במושבה הגרמנית בירושלים.

"זו היא הפעם הראשונה בתולדות החברה שאנו מציעים דירות למכירה", מסר ל"גלובס" ליאור רביב, מנכ"ל מלונות ישרוטל, "הדירות, שיהיו בבעלות מלאה של הרוכשים, יהיו נפרדות לחלוטין מבית המלון. בפני הדיירים תעמוד האופציה להשתמש בשירותי המלון, הכוללים ספא, חדר כושר, ובריכת שחייה. עם זאת, הם ייהנו מההפרדה המוחלטת של מתחם המגורים, לרבות חניון תת קרקעי עם גישה ישירה לדירות, שיאפשרו שמירה על פרטיותם".

11 הדירות יוקמו בשני בנייני מגורים בני 4 קומות בלבד. באחד המבנים תימכר דירה אחת בכל קומה, בשטח 250 מ"ר, ובמבנה הנוסף ייבנו שתי דירות בקומה. בכל אחד מהמבנים תשווק דירת גן עם גינה, בשטח של 150-250 מ"ר. מחירי דירות היוקרה יעמדו על 70 אלף שקל למ"ר בממוצע, בהתאם לסוג הדירה ומצב מסירתה (גימור מלא או רמת מעטפת).

את המגרש בן 5.6 דונם, שעליו מקימה הרשת את הפרויקט, רכשה ישרוטל בשנת 2011 מחברת שערי העמק ירושלים תמורת 127.7 מיליון שקל. המגרש ממוקם בפינת הרחובות עמק רפאים ודרך בית לחם, במבואות המושבה הגרמנית. תוכנית בניין העיר החלה על המגרש מאפשרת הקמת 200 חדרי מלון ו-2,200 מ"ר שטחי מגורים בשני מבנים טמפלרים המיועדים לשימור שבהם יוקמו 11 הדירות. את המלון ודירות המגורים תכנן משרד פייגין אדריכלים. המלון שיכלול 200 חדרים יהיה המלון ה-18 של הרשת, לאחר חניכת מלון רויאל ביץ' בתל אביב.