משרד הביטחון רוצה להקים מועדון כרטיסי אשראי למילואימניקים

הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים, המחזיקה במועדון "בהצדעה" המיועד למשרתי המילואים, פרסמה מכרז לחברות האשראי במטרה להנפיק איתן במשותף כרטיס אשראי לכ-250 אלף המשרתים במערך המילואים

הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים במשרד הביטחון רוצה להנפיק כרטיסי אשראי לחיילי המילואים. הקרן, המחזיקה במועדון "בהצדעה" המיועד למשרתים במערך המילואים, פרסמה מכרז לחברות כרטיסי האשראי במטרה להנפיק איתן במשותף כרטיס אשראי.

במסגרת המכרז, חברות כרטיסים אשראי צפויות למסור בחודשיים הקרובים את הצעותיהן להנפקת הכרטיסים. במועדון "בהצדעה", שהוקם ב-2010, חברים כ-250 אלף משרתים במערך המילואים. תנאי לחברות במועדון זה כרוכה בשירות של לפחות 22 ימי מילואים בתקופה של 3 שנים.

לדברי מנהלת הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים, חמדה מרק, ההחלטה להיכנס לתחום כרטיסי האשראי התקבלה על רקע בקשות רבות שהגישו משרתים במערך המילואים.

מנתונים שמסר היום (ג') משרד הביטחון עולה כי בשנה האחרונה ביצעו חברי מועדון בהצדעה מעל 800 אלף רכישות - עלייה של 8% ביחס להיקף הרכישות באמצעות המועדון בשנה שעברה. רוב הרכישות היו במסגרת הטבות והנחות שנתנו לחברי המועדון בתחום התרבות, הבילוי והפנאי.

עוד אמרה מרק כי תקופת ההתקשרות עם חברת האשראי שתזכה במכרז היא שנתיים, עם אופציה להארכת ההתקשרות בכל שנה ועד 3 שנים.

בענף כרטיסי האשראי הביעו היום התעניינות במכרז. גורמים בענף מציינים כי מדובר באוכלוסייה אטרקטיבית לחברות כרטיסי האשראי, וכי מדובר במועדון פופולרי, שאנשים מתגאים ורוצים להשתייך אליו.

ישנם לא מעט מועדון לקוחות עם כרטיסי אשראי חוץ-בנקאיים. אחד הבולטים בהם קשור גם כן למשרד הביטחון - כרטיס מועדון "חבר" שמונפק על-ידי ישראכרט. מדובר במועדון מצליח למדי, ובענף כרטיסי האשראי מעריכים כי גם למועדון "בהצדעה" יש פוטנציאל דומה לזה של "חבר". כבר היום מוצעים הטבות לחברי "בהצדעה".

המחירים הנמוכים יחסית שמוצעים לחברי "בהצדעה" מתאפשרים בזכות ניצול יתרון הגודל והסבסוד החלקי של חלק מהמבצעים בידי משרד הביטחון. בין השאר, מדובר בהנחות בתחומים של השכלה גבוהה ולימודים, הכשרות מקצועיות, מוצרי צריכה, דיור ורכב ועוד.

לדברי מרק, משרד הביטחון שואף להעמיד למשרתי המילואים במסגרת מועדון זה מגוון של שירותים ומוצרים שיהיו נמוכים ממחירי השוק.