ביונד ורבל הישראלית עלתה לגמר התחרות של Giga Om

החברה הישראלית נבחרה השנה מבין 60 חברות בעולם ■ באירוע נבחר מידי שנה הסטארט-אפ בעל הטכנולוגיה המבטיחה ביותר

חברת ביונד ורבל הישראלית (Beyond Verbal) עלתה לגמר תחרות הסטארט-אפים של Giga Om שנקראת Structure Launchpad. התחרות נערכת זו השנה השמינית ברציפות. מדובר באירוע שנתי שעוסק בשירותי מחשוב הענן, ביג דאטה ותשתיות האינטרנט בעולם. באירוע נבחר מידי שנה הסטארט-אפ בעל הטכנולוגיה המבטיחה ביותר.

לתחרות נרשמים עשרות מועמדים ורק שבעה נבחרים להשתתף בגמר ולהציג מעל בימת האירוע בסן פרנסיסקו. החברה הישראלית נבחרה השנה מבין 60 חברות בעולם. רק עוד חברה אחת ברשימה מגיעה מחוץ לארצות הברית - Crate Data האוסטרית. כל יתר החמש הן חברות אמריקניות.

"ביונד ורבל היא חברת ניתוח רגשות המאפשרת לבחון בזמן אמת קולו של אדם ולהעריך את מצבו הרגשי ואת אופיו", נאמר בנימוקים.

ההכרזה על החברה הזוכה בפרס תיערך בסן פרנסיסקו ב-18-19 ביוני 2014. באירוע יופיעו בכירים של החברות המשפיעות ביותר בעולם כגון: מיקרוסופט, גוגל, פייסבוק, אמזון, פיי-פל, אינטל, HP, GE, וכן בכירי תעשית ה-VC של עמק הסיליקון.

באחרונה נכנסה חברת ביונד ורבל (שמושבה בתל אביב) לרשימת גרנטר Cool Vendor בקטגורית ממשק אדם מכונה 2014. רשימת גרטנר היא הנחשבת ביותר בעולם כבעלת יכולות חיזוי טובות לחברות שיצמחו או יעשו אקזיט. היא מייצגת חברות צעירות בעלות יכולת לחולל מהפך משמעותי בקטגוריות בהן הן עובדות. חברות קודמות שנכללו ברשימות של גרטנר כוללות, בין היתר, את ווייז ופאלו אלטו.