רשות ההגבלים אישרה איחוד רשתות של פרטנר והוט מובייל

רשות ההגבלים הציבה תנאים לאיחוד אך הודיעה כי תפרסם אותם ביום ראשון ■ פרטנר והוט מובייל סיכמו לפני למעלה מחצי שנה הסכם שמטרתו איחוד רשתות סלולריות ביניהן בדור הרביעי

רשות ההגבלים העסקיים הודיעה היום (ה') לחברות פרטנר והוט מובייל כי היא מאשרת את הסכם איחוד הרשתות ביניהן בתנאים מסוימים. הודעה רשמית על כך צפויה לצאת ביום ראשון ככל הנראה.

הודעת הרשות התעכבה לאחר שבשבועות האחרונים נוהלו מגעים לגבי חלק מהתנאים, אשר הקשו מאד על החברות להסכים להם. הרשות הסכימה להרפות מחלק מהתנאים שהציבה בהתחלה ומנגד גם פרטנר והוט מובייל יצאו מבלי שקיבלו את כל מה שרצו לגמרי.

הפרטים המלאים של תנאי מיזוג הרשתות לא יפורסמו ככל הנראה מפני שלא בטוח שהחברות יהיו מעוניינות בחשיפה ציבורית. בכל מקרה, הודעה על אישור ההסכם הצדדים צפויים לפרסם רק ביום ראשון.

פרטנר והוט מובייל סיכמו לפני למעלה מחצי שנה הסכם שמטרתו איחוד רשתות סלולריות ביניהן בדור הרביעי, ושיתוף פעולה נרחב בדור השלישי. החברות עדיין לא קבלו את אישור משרד התקשורת למהלך.

מהוט מובייל נמסר כי "חברת הוט מובייל מברכת על החלטת הממונה על ההגבלים העסקים לאשר שיתוף רשתות בין הוט מובייל ופרטנר. הסכם שיתוף הרשתות הינו הסכם פורץ דרך בשוק הסלולר בישראל אשר מבטיח, כי הוט מובייל תמשיך להיות גורם משמעותי בשוק הסלולר ותשיק בהקדם האפשרי שירותי LTE מתקדמים".