הוצאות המזון בבית ראש הממשלה: 160 אלף שקל בשנה

היקף ההתקשרות עם מספר סופרמרקטים עבור משרד ראש הממשלה ומעון ראש הממשלה עומד על 300 אלף שקל בשנה ■ משרד ראש הממשלה: "המעון הרשמי של ראש הממשלה משמש משרד לכל דבר"

300 אלף שקל בשנה - זהו היקף ההוצאות על מוצרי מזון עבור משרד ראש הממשלה ומעון ראש הממשלה - כך עולה מהתקשרות עם סופרמרקטים עבור מוצרי מזון, שאושרה על-ידי ועדת המכרזים.

על-פי המסמך ישנה התקשרות עם הרשתות שופרסל, מגה, רמי לוי, קואופ, אושר עד וזול בגדול. משך ההתקשרות כשנה, ושוויה 300 אלף שקל כולל מע"מ בשנה, מתוכם 140 אלף שקל עבור המשרד ו-160 אלף שקל עבור מעון ראש הממשלה. סוג ההתקשרות מוגדר כרכישת טובין.

ממשרד ראש הממשלה נמסר כי "המשרד ומעון ראש הממשלה נדרשים לשירותי סופרים ברכישת מזון ומוצרי יום. עבור המשרד הרכישות משמשות לישיבות ממשלה, קבינט וישיבות בלשכת ראש הממשלה. לאור היקפי הפעילות הגבוהים המשרד הוציא מכרז בשנת 2012 ומכרז נוסף ב-2013. שני המכרזים לא הניבו תוצאות, וזאת בשל מגבלות רבות שעיקרן הוא קושי הספקים המציעים.

"המעון הרשמי של ראש הממשלה משמש משרד לכל דבר, לרבות קיום פגישות רבות משתתפים ואירוח אישים שונים מהעולם. יש לציין כי בשנה שעברה נרשמה ירידה של 24% בהוצאות המעון הרשמי של ראש הממשלה".