ההרכב הפותח היקר ביותר של מונדיאל 2014

חברת transfermarkt, המתמחה בהערכת שווי שוק של שחקני כדורגל, פרסמה את ה-11 בעלי הערך הגבוה ביותר; מי עוד בפנים חוץ ממסי, רונאלדו וניימאר?

ניימאר, כריסטיאנו רונאלדו, ליונל מסי / צילומים: רויטרס
ניימאר, כריסטיאנו רונאלדו, ליונל מסי / צילומים: רויטרס

לאחר שכל 32 הנבחרות שישתתפו במונדיאל הקרוב סיימו להגיש את הסגלים הסופיים שלהן לטורניר, שכל אחד מהן יכיל 23 שחקנים - חברת transfermarkt הגרמנית, המתמחה בהערכת שווי שוק של כדורגלנים, פרסמה את "ההרכב הפותח" היקר ביותר של גביע העולם 2014.

המערך שבנתה transfermarkt, בפורמט של 4-2-3-1, שווה בסך הכל 610 מיליון אירו.

בשער עומד מנואל נוייר, שוער נבחרת גרמניה ובאיירן מינכן - עם שווי שוק של 35 מיליון אירו. שני הבלמים הכי יקרים שיופיעו בטורניר הם סרחיו ראמוס (ספרד וריאל מדריד) וטיאגו סילבה (ברזיל ופ.ס.ז') - 40 מיליון אירו כ"א. את חוליית ההגנה משלימים מרסלו (ברזיל וריאל מדריד) - 25 מיליון אירו, ופיליפ לאהם (גרמניה ובאיירן מינכן, 30 מיליון אירו).

במרכז הקישור שני שחקניה של נבחרת ספרד וברצלונה - אנדרס אינייסטה (55 מיליון אירו) וססק פברגאס (50 מיליון). האחרון צפוי לעזוב את המועדון הקטאלוני, ועל-פי השמועות האחרונות שמגיעות מאנגליה - לחתום בצ'לסי.

שלישיית הקישור ההתקפי כוללת את במרכז את מריו גצה מנבחרת גרמניה ובאיירן מינכן (55 מיליון אירו), בשמאל את ניימאר (ברזיל וברצלונה, 60 מיליון) ובימין את כריסטיאנו רונאלדו מפורטוגל וריאל מדריד (100 מיליון אירו).

החלוץ, או יותר נכון ה"תשע המזויף", הוא ליונל מסי של נבחרת ארגנטינה וברצלונה, שהוא גם השחקן היקר ביותר שיופיע במונדיאל - שווה 120 מיליון אירו.