בתגובה לירי הקסאמים: צה"ל תקף מטרות ברצועת עזה

6 יעדים טרור במרכז ובדרום רצועת עזה הותקפו במהלך הלילה בתגובה לירי שתי רקטות קסאם אמש לעבר יישוב במועצה האזורית אשקלון ■ מדובר צה"ל נמסר כי זוהו פגיעות מדויקות במטרות

עמוד ענן / צילום: רויטרס
עמוד ענן / צילום: רויטרס

כלי טיס של חיל האוויר תקפו בשעות הלילה שש מטרות בדרום ובמרכז רצועת עזה, וזאת בתגובה לירי הרקטות שבוצע אמש (שבת) לעבר תחומי המועצה האזורית חוף אשקלון. מדובר צה"ל נמסר כי זוהו פגיעות מדויקות במטרות.

על פי הודעת דובר צה"ל, כלי טיס תקפו בשעות הלילה שלושה מוקדי פעילות טרור ושני אתרי ייצור ואחסון אמצעי לחימה בדרום רצועת עזה וכן מוקד פעילות טרור נוסף בדרום הרצועה. "צה"ל לא יסבול ניסיונות פגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל ויפעל כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל", נמסר.

מקורות פלסטינים מסרו כי היעדים שהותקפו שייכים לחמאס ולג'יהאד האסלאמי. עוד דווח כי באחת התקיפות נפצעו שתי נשים ופונו לקבלת טיפול רפואי.

שתי רקטות קסאם התפוצצו אמש ביישוב במועצה האזורית חוף אשקלון, אחת מהן התפוצצה סמוך לבית מגורים - אך למרבה המזל לא גרמה לנפגעים או לנזק. תושבים ביישוב טוענים כי באזור נשמעו עוד מספר הדי פיצוצים, כאשר חלק מהרקטות נפלו ככל הנראה בשטח הפלסטיני.

כל תשומת הלב ממוקדת כרגע ביהודה ושומרון", אמר אחד מתושבי היישוב לחדשות 2 Online, "אבל עדיין ממשיכים לירות עלינו בדרום".

"לשמוע צבע אדום באמצע יום שבת, כשיש פה הרבה מאוד אנשים שמתרחצים בבריכה ומשחקים, זה דבר מאוד לא נעים", אמרה תושבת אחרת.

ההתחממות בגזרה הדרומית החלה בשבוע שעבר, לאחר שבאזור המועצה האזורית אשכול נשמעה אזעקת צבע אדום שהופעלה בעקבות שיגור רקטה מרצועת עזה. הרקטה התפוצצה בשטח פתוח סמוך לציר תנועה מרכזי באזור. לא דווח על נפגעים או על נזק כתוצאה מהירי. מזכירות המדינה האמריקאית גינתה את שיגור הרקטה לעבר ישראל.