איך ישראלים מוציאים 5,000 ד' מקשישה בת 82 בניו זילנד?

כך מוכרים צעירים ישראלים מוצרי ים המלח לקשישים, אוטיסטים וחולים בסכומי-עתק בחו"ל

קרם פנים / צלם: Liv friis-larsen/Shutterstock.com. א.ס.א.פ קראייטיב
קרם פנים / צלם: Liv friis-larsen/Shutterstock.com. א.ס.א.פ קראייטיב

רשת "3NEWS" בניו זילנד ממשיכה גם היום (ה') בסדרת הכתבות על הצעירים הישראלים שמוכרים מוצרי ים המלח בשיטות מעוררות מחלוקת, כמו למשל מכירת מוצרים באלפי דולרים לקשישה בת 82 או מכירת מוצרים לאוטיסט.

בכתבה מתואר מקרה בו קשישה בת 82 רכשה קרמים ב-5,000 דולר בדוכן של צעירים ישראלים המוכרים מוצרי ים המלח. בכתבה מתוארים המוכרים הישראלים כצעירים וצעירות נאים ונאות שמצליחים למכור באגרסיביות מוצרים ללקוחות הנחשבים "טרף קל".

מקרה אחר המתואר בכתבה הוא של רוברט, לשעבר מנהל קמעונאות, שבעקבות תאונה ופגיעה מוחית סובל מאובדן זיכרון לטווח קצר. בשל כך הצליחה צעירה ישראלית למכור לו את אותם מוצרים במשך 3 ימים בסכום כולל של 13 אלף דולר. כשרוברט הגיע למגבלת כרטיס האשראי שלו, הוא מיהר לסניף הבנק להגדיל את המסגרת. כך נוצר מצב בו רוברט הביא לביתו ארגזים שלמים של קרמים ומוצרי טיפוח - ולא פתח אפילו אחד מהם.

סיפור דומה הוא של מרטין ואן דר נאט, שקנה מישראלית מוצרי ים המלח ב-4,000 דולר. מרטין סובל מאוטיזם, ומשום כך הוא מבודד חברתית. הוא חש שהמוכרת הישראלית היא חברה שלו, וכך היא הצליחה למכור לו מוצרים באלפי דולרים תוך חצי שעה בלבד.