800 אלף צופים ראו את הפרק האחרון של "רמזור"

מדובר בתוכנית המקור הנצפית ביותר מאז תחילת מדידת הרייטינג ■ המשחק הנצפה במונדיאל: ברזיל-קולומביה

"רמזור" היא תוכנית המקור הנצפית ביותר מאז החלה מדידת הרייטינג הנוכחית בישראל, בראשית שנות ה-90'. על-פי נתוני הצפייה של הסדרה של קשת שהגיעה לסיומה ביום חמישי האחרון, הגיעה הסדרה ל-801 אלף צופים בפרק הסיום שלה, עם חשיפה של למעלה ממיליון צופים. התוכנית הגיעה ל-30.5% במשקי בית יהודיים בפרק הסיום, ו-28% היה ממוצע העונה כולה עם 786 אלף צופים (כלל האוכלוסיה) לפרק.

פרט להצלחה של "רמזור", אי אפשר להתעלם מכך שנוכחותו על המסך של הריאליטי הגדול בעולם כרגע - הגביע העולמי - טורפת את הקלפים במפת הצפייה כולה, עד שזה מגיע לריאליטי הגדול בישראל - "האח הגדול". התוכנית שומרת על יציבות בצפייה ולא משנה איזה משחק משודר ממול. כמובן שהאתנחתא מהמשחקים שנלקחה ביום רביעי האחרון, הביאה את "האח" לנתון הגבוה מזה זמן - 34.2% במשקי בית יהודיים.

הנתון הבלתי שגרתי הראוי לציון מכולם מבין כל השינויים שאפשר לייחס למונדיאל הוא בזירת המגזינים של שישי - "היומן" בהגשת אילה חסון, ששודר מיד לאחר המשחק בין ברזיל לקולומביה הוביל את רשימת מגזיני האקטואליה של ליל שבת - עם 12%. "אולפן שישי", שנאבקה מול המשחק ראש בראש, עמדה על 11.5% צפייה.

896 אלף צופים התחברו למשחק הפרידה הכואב של ניימאר מהמונדיאל, מה שהופך את ברזיל נגד קולומביה למשחק הנצפה עד כה בטורניר. השידור ביום שישי, התחבר לעובדה שמדובר באירוע ספורט חשוב והדבר הביא לדפוסי צפייה קבוצתיים ברורים - מעט באחוזי משקי בית, הרבה בצופים.

רייטינג
 רייטינג