רחל לוין מונתה לסגן יו"ר אטריום וקנתה דירה בגבעתיים

אחרי 6 שנים אינטנסיביות בהן שימשה מנכ"לית בחברת מרכזי הקניות במזרח אירופה אטריום מקבוצת גזית גלוב, לוין חוזרת לעבוד בעיקר מישראל

רחל לוין / צילום: תמר מצפי
רחל לוין / צילום: תמר מצפי

אחרי 6 שנים אינטנסיביות בהן שימשה מנכ"לית בחברת מרכזי הקניות במזרח אירופה אטריום מקבוצת גזית גלוב, מונתה השבוע רחל (רוחה) לוין לתפקיד סגן יו"ר אטריום. לוין, שהתגוררה בכל השנים האחרונות באמסטרדם, חוזרת לעבוד בעיקר מישראל, לאחר ששתי בנותיה הבהירו לה כי ברצונן ללמוד ולגור בארץ. לאחרונה היא רכשה דירה חדשה ברחוב בורוכוב בגבעתיים.

לוין (48), הנחשבת לאחת הנשים הבולטות בענף הנדל"ן בישראל, הפכה את אטריום לאחת הזרועות הדומיננטיות בקבוצת הנדל"ן של חיים כצמן (המשמש יו"ר אטריום). שווי נכסי החברה עומד כיום על 2.4 מיליארד יורו וההכנסה מהשכרת נכסים (ברוטו) עומדת על 203 מיליון יורו.

בראיון שנערך איתה "בגלובס" לפני שנה שאלנו אותה מתי היא חוזרת לישראל. "כל יום כשאני קמה בבוקר באירופה והשמש לא זורחת אני אומרת שזה קורה מחר. זה קורה כבר חמש שנים", היא אמרה. לוין סיפרה כי גובר הלחץ המשפחתי לחזור לארץ. "הבנות משגעות אותי, אבל בקיץ אנחנו מפצים אותן. בשנתיים האחרונות לא יצאנו לחופש חוץ מאשר לבוא לארץ, משום שבתי הבכורה שירתה בצבא. גם בטירונות שלה היינו פה למשך חודש".

בעקבות המנוי החדש, היא תעביר כאמור את עיקר מגוריה לישראל, אם כי תמשיך כמובן לבקר לא מעט בנכסים הפזורים במזרח אירופה ובמטה החברה בהולנד. את לוין יחליף סמנכ"ל התפעול הראשי של אטריום, יוסיפ קרדון, ששימש כמנהל התפעול הראשי של החברה וכמשנה למנכ"ל.

המינויים ייכנסו לתוקף בסוף נובמבר 2014. מהחברה נמסר כי בתפקידה כסגן יו"ר תעסוק לוין בעיקר בהתוויית האסטרטגיה העסקית של החברה ובפיתוחה העסקי. לדברי כצמן, "לוין שימשה כמנכ"ל אטריום מאז שקבוצת גזית גלוב נכנסה כבעלת השליטה באוגוסט 2008, וגילתה חוכמה עסקית וכישרון רב בהפיכת החברה לאחת המובילות בתחומה ולאחת המוערכות בענף".