CNN הרחיק כתבת שכינתה בטוויטר תושבים בשדרות "חלאות"

דיאנה מגלאני, שליחת רשת החדשות לסיקור הסכסוך הישראלי-פלסטיני, פרסמה ציוץ שנוי במחלוקת לאחר שאוימה, לטענתה, על-ידי תושבים בשדרות ■ מנהלי CNN הגיבו במהירות והעבירו אותה למוסקבה

אולפן הבחירות של רשת CNN / צילום: רויטרס
אולפן הבחירות של רשת CNN / צילום: רויטרס

בצל הפעילות הצבאית במבצע "צוק איתן", מתנהלת ברשתות החברתיות בעולם גם מערכה מקוונת עם לא מעט נפגעים. ריהאנה, בר רפאלי, כוכבי כדורגל וכדורסל כבר הסתבכו עם הצהרות תמיכה באחד הצדדים, אבל נראה שאמש (ו') נרשמה תקרית משמעותית נוספת באחת מרשתות החדשות המובילות בעולם.

הכול החל כשכתבת CNN לענייני הסכסוך הישראלי-פלסטיני, דיאנה מגלאני, פרסמה ציוץ בטוויטר בשעות הערב של יום חמישי. "ישראלים על הגבעה שמעל שדרות מריעים לפצצות שנוחתות על עזה", דיווחה מגלאני לעוקביה. "הם מאיימים להרוס לנו את הרכב אם נאמר מילה לא במקום. חלאות".

הציוץ הפך ויראלי במהירות וזכה ל-240 ריטווטים בטרם נמחק מהאתר, אבל ההתעשתות של מגלאני הייתה מאוחרת מדי. מנהלי הרשת לא חיכו יותר מ-24 שעות כדי להודיע לכתבת ששליחותה באזורנו הסתיימה, ושהיא נשלחת למוסקבה באופן מיידי.

"אחרי שזכתה לאיומים תוך כדי שידור, דיאנה הגיבה בזעם", הסביר דובר מטעם CNN. "היא מצטערת עמוקות על השפה שבה השתמשה, וטוענת שהיא הייתה מכוונת אך ורק לאנשים שאיימו עליה ועל הצוות".