יולי בסלולר: הוט מובייל מנצחת, סלקום מאבדת מנויים

הוט מובייל גייסה יותר מנויים מגולן טלקום בצורה משמעותית, אך המשיכה לאבד מנויים לחברות אחרות, ובסה"כ הצליחה בחודש שעבר לרשום הישג ולעבור את גולן

הוט מובייל / צילום אייל יצהר
הוט מובייל / צילום אייל יצהר

חודש יולי בתחום הניודים בסלולר מסתיים בניצחון של חברת הוט מובייל, שגברה על גולן טלקום יריבתה המושבעת במספר הגיוסים נטו.

ואולם הנתון הבולט בחודש שחלף אינו מי ניצח בגיוסים - אלא מי הפסיד הכי הרבה; כאן סלקום רושמת ניוד שלילי חריג ביותר לעומת מתחרותיה. לא ברור מה הסיבה לתוצאה העגומה של סלקום ביולי, אך לנוכח העובדה שפלאפון השיגה גיוס חיובי, נראה שסלקום נמצאת בבעיה לא פשוטה.

הוט מובייל גייסה יותר מנויים מגולן טלקום בצורה משמעותית, אך המשיכה לאבד מנויים לחברות אחרות ובסך-הכול הצליחה בחודש שעבר לרשום הישג ולעבור את גולן.

נזכיר כי שתי החברות מציעות מבצעים אגרסיביים, כך שהן ממשיכות לגדול במספר המנויים, בה בשעה שהחברות הוותיקות ממשיכות לאבד מנויים.

כאמור, מבין החברות הוותיקות, תופעת הנטישה בסלקום בעייתית מאוד. בה בעת שפלאפון צומחת הודות למבצעי שימור ממוקדים ואגרסיביים, סלקום מאבדת כמעט 14 אלף מנויים. פרטנר לעומתה גייסה אותה כמות מנויים, אך הנטישה בסלקום - במיוחד לנוכח המבצעים שהחברה נמצאת בהם, כמו אפס תשלום לילדים עד גיל 14 למשך שנה - נראית לא טוב.

לאחר כמה חודשים של איבוד מנויים מסיבי, מצליחה יופון להתייצב ולסיים את החודש באיזון. נזכיר כי החברה השיקה מבצע מתחרה לגולן טלקום ולכן שיפרה את מצבת הניודים אצלה.

רמי לוי, המתחרה של אלון סלולר בגזרת המפעילים הווירטואליים, ממשיך לדשדש בגיוס המנויים שלו, וניכר כי הוא מתקשה להתחרות במבצעי השחקנים הגדולים.

הניודים בסלולר בחודש יולי
 הניודים בסלולר בחודש יולי