מפגש "כלכלה על הבר": כך תבחרו משקיע

במפגש של "כלכלה על הבר" של גלובס ובנק לאומי, התארח משה ליכטמן, הפעיל בעולם הטכנולוגיה וההיי-טק כ-30 שנה ■ ליכטמן, מייסד ושותף מנהל בקרן Israel Growth Partners

משה ליכטמן/ צלם: עמרי מירון
משה ליכטמן/ צלם: עמרי מירון

"גלובס" בשיתוף "בנק לאומי", שב ומחדש את מפגשי "כלכלה על הבר". במפגש שהתקיים היום (ד') בתל אביב, התארח מומחה ההיי-טק משה ליכטמן.

ליכטמן, מייסד ושותף מנהל בקרן Israel Growth Partners, עסק בהרצאתו באתגר למציאת המשקיע הנכון לסטארט-אפ. הוא דיבר על היתרונות ועל ההבדלים שבין משקיע המכיר את התחום, למשקיע בעל כסף, אך נטול כל ניסיון וידע.

ליכטמן פעיל בתעשיית הטכנולוגיה הגלובלית כבר 30 שנה. הוא משקיע אנג'ל פעיל ומייסד ושותף מנהל של Israel Growth Partners, קרן פרייבט אקוויטי המתרכזת בחברות טכנולוגיה צומחות. הוא פרש ב-2011 ממיקרוסופט העולמית, בה כיהן כסגן נשיא, והוביל בה מספר עסקים גלובליים כגון עסקי האינטרנט בסוף שנות ה-90 והטלוויזיה הדיגיטלית בתחילת שנות ה-2000.

עם חזרתו לישראל ב-2006, הוא ייסד ובנה בישראל את מרכז המו"פ האסטרטגי של מיקרוסופט, אחד משלושת מרכזי המו"פ הגדולים ביותר מחוץ לארה"ב. ליכטמן הוא ממובילי קבוצת הפיתוח של 95WINDOW ונשיא SOFTIMAGE המתמחה בתחום המדיה הדיגיטלית.

את האירוע הנחה רועי גולדנברג, כתב האינטרנט והדיגיטל של גלובס, אשר ישוחח בפתיחת האירוע עם יפעת אורון, מנכ"לית לאומיטק.

המפגש התקיים בבר "בנציון 1" בית האוזן השלישית, שדרות בן ציון 1, תל אביב.

מפגשי "כלכלה על הבר" של גלובס, בשיתוף בנק לאומי, הם פרויקט הפקה ותוכן ייחודי, המבקש לקרב את הציבור הרחב לנושאים כלכליים מחיי היום יום של כל אחד ואחת מאתנו. במסגרת הפרויקט מקיים "גלובס" הרצאות ודיונים פתוחים בפאבים נבחרים ברחבי הארץ, לקידום תחום החינוך הפיננסי בארץ ולטובת הידע הכלכלי של הציבור.