מדפסות תלת הממד של MakerBot מגיעות לישראל

חברת סיסטמטיקס, נציגת MakerBot בישראל, תשווק שני דגמים בישראל: ה-MakerBot Replicator 2 שמיועדת לשימוש מקצועי ואת ה- Replicator Mini שמיועדת לשימוש ביתי ■ המחירים: עד כ-9,000 שקל

אחת הקטגוריות המעניינות בעולם הטכנולוגיה בימינו הן מדפסות התלת ממד, המאפשרות להדפיס חפצים שונים ולהביא את עולם הייצור לדירה הפרטית. קטגוריית התלת ממד היא לא זולה בכלל, כאשר הניסיון הראשון למכור דגם מהסוג הזה היה לפני כשנה ברשת באג, כאשר זו הציעה למכירה דגם 3D Cube של חברת 3DSystems ב-7,000 שקל. עכשיו מצטרפת לקטגוריה בשוק המקומי - חברת MakerBot שמוכרת את המוצרים דרך אתר האינטרנט שלה.

"המדפסות שאנו משיקים כיום בישראל הן בהחלט Game Changers מבחינת התעשייה המקומית", אומר אריק שפט, מנהל המכירות בתחום מדפסות תלת מימד בסיסטמטיקס, נציגת MakerBot בישראל. "אלו מדפסות שמאחוריהן 5 שנות מחקר ופיתוח, הרבה עבודה קשה ובעיקר האזנה לרצונות וצרכי הלקוחות שלנו. הן מגיעות לקהל הישראלי כשהן מגובות ב'סביבה' מאוד תומכת וידידותית למשתמש".

דגם MakerBot Replicator 2 היא מדפסת תלת ממד שולחנית, המדפיסה מודלים ברזולוציית שכבות של 100 מיקרון, שמשמעותה דיוק גבוה בפרטים (ככל שגובה השכבה קטן יותר, הרזולוציה הסופית וחדות הפרטים גבוהות יותר). איזור ההדפסה הוא בגודל 410 אינץ' רבוע, מאפשר להדפיס יותר חלקים למודל אחד, או חלקים גדולים יותר ב'הרצה' אחת.

המדפסת מותאמת להדפסה בחומר מסוג PLA, שהוא ביופלסטיק ממוחזר, שמפגין שרידות ארוכת זמן, ללא התקלפויות, עיוותים או התכווצות. לעומת חומרי הדפסה אחרים, דוגמת פלסטיק ה-ABS, ההדפסה של ה-PLA צורכת לטענת החברה 32% פחות אנרגיה. המחיר: 9,000 שקל.

ה-MakerBot Replicator Mini היא מדפסת המיועדת לדברי החברה לשימוש הביתי ובעיקר לילדים ובני נוער. רק שהמחיר עומד על 8,800 שקל, לא כסף קטן לילד. במייקרבוט מספרים שניתן להוריד דרך אתר אינטרנט למעלה מ-300 אלף דגמים בחינם ולהדפיסם. למדפסת יש מצלמה מובנית המאפשרת מעקב מרחוק באמצעות אפליקציה ייעודית. המחיר: 8,800 שקל.

לקישור לאתר של MakerBot