בראק קפיטל בתנופה: משקיעה 61 מיליון שקל ברכישה של 267 יחידות דיור נוספות בגרמניה

חברת הנדל"ן בראק קפיטל אן.וי ממשיכה להרחיב את פעילותה בגרמניה, והבוקר הודיעה כי חתמה על הסכם לרכישת 267 יחידות דיור במדינה בהשקעה של כ-61 מיליון שקל (13 מיליון אירו). החברה שבשליטת שמעון וינטרוב ורונן פלד דיווחה כי שטחי ההשכרה הכוללים של הפורטפוליו הנרכש מגיעים ל-18.3 אלף מ"ר, כאשר השטח הממוצע ליחידת דיור עומד על 69 מ"ר.

הנכסים ממוקמים ב-North Rhine Westphalia ובעיר האנובר, שיעור התפוסה בהם עומד על 95% ודמי השכירות השנתיים ברוטו מגיעים ל-1.1 מיליון אירו. את התמורה צפויה בראק להעביר למוכר לאחר התקיימות התנאים המתלים, ולא לפני סוף השנה, כאשר היא מנהלת מו"מ עם בנק גרמני לקבלת מימון של יותר מ-60% מסך עלות הרכישה.

מתחילת הרבעון השלישי של השנה דיווחה בראק קפיטל על שלוש עסקאות רכישה בהיקף השקעה כולל של כ-180 מיליון שקל, המצטרפות לעסקאות בהיקף של כ-330 מיליון שקל שביצעה במחצית השנה הראשונה.

פרד גניה, ראש המחלקה הפיננסית בבראק, מסר כי "החברה ממשיכה במדיניותה להרחיב את תיק המגורים להשכרה, בעיקר באזורי הפעילות הקיימים ובכך למקסם את הסינרגיות הניהוליות ואת ניצול היתרונות לגודל. פרמטרים אלו צפויים להמשיך ולתמוך בצמיחת ה-FFO (תזרים מזומנים מפעילות שוטפת, א' ל'), לצד התזרימים המשמעותיים מהפרויקט בדיסלדורף".

בראק קפיטל נהנית מתקופה חיובית בפעילותה בגרמניה, ובחודש שעבר הציגה דוחות טובים לרבעון השני, בסיכומו הכירה לראשונה ברווח של כ-5 מיליון אירו ממכירת דירות בשלב א' בפרויקט המגורים Grafental שבעיר דיסלדורף. בסך הכול מציגה בראק הכנסות של כ-27 מיליון אירו ממכירת דירות ברבעון השני, וצפויה להכיר ביתרת הרווחים מהמכירות בהמשך השנה.

החברה הנסחרת בשווי של כ-1.4 מיליארד שקל, מחזיקה בנכסים מניבים בשטח של כ-870 אלף מ"ר בגרמניה - כ-8,600 יחידות דיור ו-32 נכסים להשכרה. בנוסף, בידיה קרקע של כ-150 דונם בדיסלדורף, שם נבנים כ-1,000 דירות ופארק משרדים.