בריטיש איירווייס תפעיל ב-2015 עשרים טיסות בשבוע ללונדון

מהחברה נמסר כי מטרת המהלך היא להגדיל את מספר הנוסעים מישראל לצפון אמריקה על-ידי קיצור זמני ההמתנה והתאמה לשעות הטיסה משדה התעופה הית'רו ליעדים כמו לאס וגאס, סן פרנסיסקו, לוס אנג'לס ועוד

המכס בנתב"ג / צילום: איל יצהר
המכס בנתב"ג / צילום: איל יצהר

חברת התעופה בריטיש איירווייס מרחיבה את פעילותה: תפעיל בקיץ 2015 עשרים טיסות שבועיות בקו לונדון-ת"א, גידול של כמחצית במספר המושבים שהוצעו בקיץ האחרון באמצעות 20 טיסות שבועיות, זאת לעומת 14 טיסות שבועיות בעונת הקיץ הקודמת. מהחברה נמסר כי מטרת המהלך היא להגדיל את מספר הנוסעים מישראל לצפון אמריקה על ידי קיצור זמני ההמתנה והתאמה לשעות הטיסה משדה התעופה הית'רו ליעדים כמו לאס וגאס, סן פרנסיסקו, לוס אנג'לס ועוד.

לפי לוח הטיסות החדש, בריטיש איירווייס - שעל פי נתוני רשות שדות התעופה הטיסה כ-185 אלף נוסעים מתחילת השנה בקו לונדון-ת"א - תפעיל בקו זה בימים ראשון עד שישי שלוש טיסות יומיות וביום שבת שתי טיסות יומיות. אל טיסת הבוקר המוקדמת וטיסת הערב, תצטרף טיסה נוספת שתמריא מנתב"ג בשעה 10:00 ותנחת בהית'רו בשעה 13:30 שעון מקומי. בכיוון ההפוך, היא תמריא מלונדון ב-16:35 ותנחת בנתב"ג ב-23:40 לפני חצות.

"לאור הביקוש ההולך וגובר לשירות שלנו ללונדון וליעדים מרוחקים ובעיקר למערב ארה"ב, החלטנו להרחיב את הפעילות שלנו בארץ. ביצענו לאחרונה שינויים בלוחות הזמנים על מנת להציע לנוסעים הישראליים טיסות המשך נוחות ל-למעלה מ-20 יעדים מבוקשים בצפון אמריקה ומשך המתנה קצר בין טיסה לטיסה למגוון יעדים ברחבי העולם ובייחוד ליעדי ארה"ב המבוקשים בחוף המערבי כמו סן פרנסיסקו, לוס אנג'לס ולאס וגאס. השוק הישראלי חשוב לנו ואנו משקיעים רבות בקו, על מנת להציע חווית טיסה איכותית ונוחה, הכוללת שירותים ללא תשלום לכל הנוסעים בכל המחלקות, כגון אוכל ושתייה קלה ואלכוהולית, ונחיתה בטרמינל 5 שהינו אחד מהטרמינלים הטובים בעולם", אומרת יעל קטן, מנהלת בריטיש איירווייס בישראל.