משרד הפרסום יהושע TBWA יטפל בתקציב הפרסום של רשת יינות ביתן. התקציב טופל עד עתה באמצעות משרד הפרסום אופטימום.
כבר יותר משנתיים שרשת יינות ביתן היא השלישית בגודלה בשוק, אך בניגוד למתחרותיה - כמו שופרסל או מגה - נמנעה הרשת מפרסום בונה מותג והתמקדה בעיקר בפרסום מכירתי בעיתונות ובדיגיטל. מתחילת השנה פרסמה הרשת בהיקף של 5.4 מיליון דולר במחירי מחירון.
הרשת, שבבעלות נחום ונורית ביתן, החלה את דרכה כחנות יין קטנה באשקלון שהלכה והתפתחה לכדי רשת - בין היתר באמצעות רכישת סניפים. הצעד המשמעותי שהביא להפיכתה לרשת השלישית היה לפני כשנתיים, עם רכישת רשת מחסני כמעט חינם.
הפערים בין יינות ביתן, שחלק מ"כרטיס הביקור" שלה הוא חוויית הקנייה בסניפים, לבין כמעט חינם, שהתמקדה בהצעת ערך ללא חוויית קנייה, היו עצומים, ולכן את הזמן שחלף מאז ניצלו בעיקר לשיפוץ ושדרוג הסניפים שנרכשו, בהשקעה הנאמדת ב-40 מיליון שקל.
נראה כי עתה, כשהושלם השיפוץ, מוכנה הרשת לקראת הצעד הבא של השקעה אסטרטגית בבניית מותג.
ארז אייזנברג, סמנכ"ל השיווק של רשת יינות ביתן, מסר כי "לאחר בחינה של מספר משרדים בחרנו במשרד הפרסום יהושע TBWA. הרשת עברה לא מעט שינויים לטובה בשנים האחרונות, ואין הזדמנות סמלית יותר מתחילת השנה לצאת לדרך חדשה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.