איש השיווק של אוקטובר: אלעד רביד מחטיבת מזון טרי בשטראוס

באיגוד השיווק נימקו את הבחירה בכך שרביד הוביל מהלך שיווקי רחב, הכולל חדשנות קולינרית ותקשורת שיווקית ייחודית בקטגוריית החומוס והסלטים

חומוס אחלה / צילום: יחצ
חומוס אחלה / צילום: יחצ

אלעד רביד, מנהל השיווק של חטיבת המזון הטרי בשטראוס, נבחר על-ידי איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של אוקטובר 2014.

באיגוד נימקו את הבחירה בכך שרביד הוביל מהלך שיווקי רחב, הכולל חדשנות קולינרית ותקשורת שיווקית ייחודית בקטגוריית החומוס והסלטים.

בין המהלכים של רביד: פיתוח שפת "החקלאים האמיתיים" כבסיס להבטחת "הרכיבים הטובים" של סלטי "אחלה", השקת סדרת "החומוסיה של אבי" ופיתוח מוצרים חדשים בסדרת "טעמי השוק".

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988