אובר תפעיל שירות התחבורה השיתופית בת"א בסוף השבוע

שירות uberX יופעל בת"א ל-48 שעות מיום חמישי בשעה 20:00 ועד יום שבת בשעה 20:00 - בחינם ■ השירות מאפשר לכל בעל רכב להיות "נהג מונית" ולהסיע אנשים גם אם אין לו רישיון מתאים, לאחר שעבר הכשרה מתאימה

אובר  / צילום: בלומברג
אובר / צילום: בלומברג

אפליקציית הזמנת המוניות והתחבורה השיתופית אובר (Uber) מתחילה בסוף השבוע הקרוב להפעיל בישראל את שירותי uberX שיופעלו בתל-אביב למשך 48 שעות החל מיום חמישי הקרוב בשעה 20:00 ועד יום שבת בשעה 20:00 - בחינם.

החברה השיקה את השירות בישראל לפני 11 שבועות, והוא מאפשר לכל בעל רכב להציע את רכבו כ"מונית" ולהסיע אנשים גם אם אין לו רישיון מתאים, ולאחר שעבר הכשרה מתאימה.

מלבד שירות זה, אובר מפעילה גם את שירות uberTAXI, שמאפשר הזמנת מונית בלחיצת כפתור דרך אפליקציה ייעודית, בדומה לזה שמפעילה חברת גט טקסי המקומית בשנים האחרונות.

אובר מפעילה שירות הסעות מבוסס אפליקציה שפועל בעשרות ערים ברחבי העולם. בסוף השבוע דווח כי אובר מתכננת לגייס יותר ממיליארד דולר לפי שווי חברה של לפחות 30 מיליארד דולר. מאז שנוסדה לפני 5 שנים, גייסה החברה בסך-הכול 1.6 מיליארד דולר.

הזמנת נסיעות uberX בסוף השבוע תתאפשר דרך האפליקציה, כאשר כל נוסע יוכל לבחור האם הוא מעונין להזמין מונית (uberTAXI) או רכב פרטי (uberX). הנסיעות הפרטיות יבוצעו על-ידי מתנדבים אשר עברו הכשרה ייעודית לכך על-ידי נציגי החברה, אשר מנדבים את זמנם בשביל הפעילות.

Uber נוסדה ב 2009, פועלת היום ב-45 מדינות וב-226 ערים ברחבי העולם ומציעה באמצעות האפליקציה מגוון רחב של שירותי הסעה ותחבורה: נסיעות במונית, נסיעות ברכבי יוקרה, נסיעות ברכבים פרטיים, נסיעות בכלי רכב גדולים ועוד.

להורדת האפליקציה באנדרואידלאייפון - לחצו כאןלהורדה בווינדווס פון