מוטי זיסר החליט למכור את כל תכולת אחוזתו במכירה פומבית

ב-4 בדצמבר הקרוב ייפתח הבית לתצוגה של 4 ימים בשעות מוגדרות מראש וב-9 בחודש תתקיים מכירה פומבית בווילה ברחוב יד הבנים בפתח תקוה ■ באתר של קלאודיוס, שינהל את המכירה, נמצאים כל הפריטים

הווילה של מוטי זיסר / צילום: google street view
הווילה של מוטי זיסר / צילום: google street view

התפתחות מפתיעה בסאגה סביב ביתו של מוטי זיסר בפתח תקוה. לאחר שביתו יצא למכירה, הוא החליט למכור את תכולת הבית המפואר. כחלק ממהלך זה החליט זיסר לערוך מכירה פומבית של החפצים השונים.

כך, ב-4 בדצמבר הקרוב ייפתח הבית לתצוגה של 4 ימים בשעות מוגדרות מראש וב-9 בחודש תתקיים מכירה פומבית בווילה ברחוב יד הבנים בפתח תקוה שתתחיל בשעה 18:00. מי שמנהל את המכירה הוא קלאודיוס - בית מכירות פומביות וגלריה. באתר של בית המכירות הפומביות מופיעים כל הפריטים שיעמדו למכירה כמו גם שעות הביקור בנכס לקראת המכירה הפומבית.

רשימת המלאי הגדולה של החפצים השונים מעניקה מבט חד פעמי אל תוך ביתו של זיסר והפריטים הרבים שעיטרו אותו. מדובר בכ-280 פריטים שיעמדו למכירה למרבה למחיר.

בין היתר ניתן למצוא ברשימה כלי כסף, מספר רב של שטיחים, יצירות אמנות מגוונות, נברשות, כורסאות, כדי נחושת ענקיים מהודו, יודאיקה, שולחן ביליארד מקצועי, אולם בית קולנוע כולל ציוד אלקטרוני ממוחשב ו-36 כורסאות, קופסת כסף לאתרוגים, פסנתר כנף, מראות גדולות, חנוכיות ועוד.

פריטים שמוצעים למכירה פומבית מביתו של זיסר / צילום: מתוך הקטלוג של קלאודיוס
 פריטים שמוצעים למכירה פומבית מביתו של זיסר / צילום: מתוך הקטלוג של קלאודיוס