בני תבין - המקורב לאולמרט וזקן שנמצא ירוי בג'יפ בת"א

(עדכון) - אקדחו האישי נמצא בג'יפ ■ תבין, ידיד ותיק של אולמרט וזקן, ריצה בעבר מאסר בגין תיווך לשוחד בין דודי אפל ובני רגב ■ חקירתה הנגדית של שולה זקן הופסקה היום לאחר חילופי דברים בינה ובין אולמרט בנוגע לתבין

איש העסקים בני תבין, המקורב לאהוד אולמרט ושולה זקן, נמצא היום (ה') ירוי בראשו בג'יפ האישי שלו בסמוך לבית העלמין קריית שאול בתל-אביב. אקדחו האישי נמצא בג'יפ. נסיבות האירוע עדיין נבדקות.

תבין הוא ידיד טוב של אולמרט וזקן כבר כמה עשורים. בשנות ה-80 הוא הורשע במעורבות בפרשת החשבוניות הפיקטיביות בליכוד, פרשה בה זוכה אולמרט. הוא ריצה בשל כך מאסר בפועל. תבין הורשע גם לפני מספר שנים בתיווך לשוחד בין דודי אפל לראש עיריית לוד לשעבר, בני רגב, ונשלח לשנתיים מאסר.

חילופי דברים בין זקן ואולמרט בבית המשפט

במקביל, התובע בתיק טלנסקי, עו"ד אורי קורב, ביקש - במהלך עדותה של שולה זקן בבית המשפט היום - להפסיק את הדיון, בטענה כי זקן נסערת. השופט יעקב צבן דחה את בקשתו והורה להמשיך את הדיון.

"הכרתי אותו, בין היתר, דרך אהוד", מסרה זקן בדיון ביחס לבני תבין, וטענה כי היא "מבולבלת". לבסוף, כאמור, המשיך הדיון, וכמה דקות מאוחר יותר, כשהאריכה בתשובתה ועורך הדין רוזובסקי ביקש ממנה לקצר, מסרה זקן שהיא דווקא "לא ממהרת, כי אין לי מה לחזור לנווה תרצה".

בהמשך חקירתה הנגדית היום אמרה זקן על אולמרט: "למה הוא אמר שהוא לא מכיר את בני תבין? הוא מכיר אותו, הוא חבר שלו, אנחנו ביקרנו אותו ביחד בכלא ניצן".

בשלב זה אמר אולמרט: "כבודכם, אני לא יכול להשאיר את האמירות הללו ללא מענה - האיש הזה, ששמעתי שמועות שהוא נפטר, אמר עליה דברים שאינני רוצה לחזור עליהם כאן".

נדב זקן, בנה של שולה, קם ואמר: "אתה יודע מה הוא עשה במסעדת 'התרנגול הכחול'?". ושולה זקן אמרה: "שאני אזכיר את ה-50 אלף שהוא נתן?".

השופטים ביקשו להוציא את שולה זקן מהאולם, ועדותה הופסקה בשל חילופי הדברים.

"התרנגול הכחול" הוא שמה של מסעדת יוקרה במגדלי yoo בתל-אביב. כשנשאל אולמרט לפשר הדברים בצאתו מן האולם, הוא אישר כי ביקר את תבין בכלא - אך לא בנוכחותה של זקן, ואמר שתבין הסתכסך עם זקן.

"ומה שאמר נדב על 'התרנגול הכחול'?", נשאל אולמרט. "מי? הפייגעל'ה?", השיב אולמרט בזלזול.