לקראת ההכרעה: ערוץ 10 ביקש להיפגש עם נתניהו

ערוץ 10 מתקרב להכרעה באשר לעתידו, לאור העובדה שבעוד כחודש וחצי אמור להסתיים הזיכיון שלו

בנימין נתניהו - מבצע "צוק איתן" / צילום: רויטרס
בנימין נתניהו - מבצע "צוק איתן" / צילום: רויטרס

ראשי ערוץ 10 ביקשו פגישה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, המשמש בימים אלה גם כשר התקשורת. לנודע ל"גלובס" כי בחודשים האחרונים ניסו כבר נציגיו של בעל המניות של הערוץ, יוסי מימן, להיפגש עם נתניהו, אולם לא נקבעה פגישה כזו. על-פי ההערכות, כעת תתקיים הפגישה כבר בימים הקרובים.

ערוץ 10 מתקרב לשלב ההכרעה באשר לעתידו, לאור העובדה שבעוד כחודש וחצי אמור להסתיים הזיכיון שלו, והוא אינו כשיר עדיין לעבור לרישיון, לאור אי-עמידתו בתנאים שהציבה הרשות השנייה. בערוץ ינסו ככל הנראה לעודד חקיקה שתעסוק בערוץ 10 באופן נקודתי ותסייע לו להמשיך - לפחות בהארכת זיכיון זמנית.

נתניהו הגיש ערר על החוק לפיצול ערוץ 2, מה שמקשה גם על מציאת פתרון לערוץ 10. מנכ"ל הרשות השנייה, שי באב"ד, אמר בכנס אילת לעיתונות כי הוא מתנגד לחקיקה שתעסוק בערוץ 10 ואמר כי הערוץ מתקיים בזכות "טייקונים ופוליטיקאים". באב"ד הוסיף כי השוק לא יכול להתקיים עם יותר משני ערוצים ועם ערוץ 2 - וקרא לפצלו.

הממונה על התקציבים באוצר, אמיר לוי, אמר ל"גלובס" בכנס כי יש לפתוח את השוק לתחרות ככל האפשר ולהפחית דרמטית את הרגולציה. לדברי לוי, "מספר העובדים ברשות השנייה זהה לזה של העובדים באגף התקציבים - המנהל את כל תקציב המדינה. מצב זה לא הגיוני".

את תגובת ערוץ 10 לא ניתן היה להשיג.

מלשכת ראש הממשלה לא נמסרה תגובה.