ח"כ דני דנון מציג: "המנון התקווה" של השמאלנים

דנון פרסם בפייסבוק גרסה מקוממת של המנון "התקווה" וייחס אותה כביכול לשמאל

דני דנון / צלם: איל יצהר
דני דנון / צלם: איל יצהר

אולי זה הפריימריז בליכוד שמתקרב, אולי זו האווירה הכללית: ח"כ דני דנון, יו"ר מרכז הליכוד, פרסם בדף הפייסבוק שלו "גרסת המנון התקווה" של השמאל הישראלי, לדידו, תוך שהוא מוחק מההמנון את המילים "יהודי", "ירושלים", "עם" ו"ציון".

הדברים המתריסים מגיעים על רקע המחלוקת הפוליטית סביב חוק הלאום. דנון, שפוטר במהלך "צוק איתן" מתפקידו כסגן שר הביטחון לאחר שתקף את התנהלות רה"מ נתניהו, מתמודד מולו על ההשפעה במרכז הליכוד.

הגולשים בפייסבוק תקפו את דנון. "היי דני, זה מאוד מרגש. אבל אם אתה רוצה שייקחו אותך ברצינות, תקעקע את זה על הישבן. בית על כל פלח", כתב לו אחד הגולשים בציניות.

מגיב אחר כתב לו: "ביבי הוא ראש הממשלה הגרוע ביותר שהיה כאן. ועל פי הכיוון שאליו אתה והוא מוליכים את המדינה, אתה המחליף הכי ראוי עבורו, כי סופסוף נמצא גרוע ממנו".

גולש אחר השיב: "להזכיר לך שהשמאל הוא זה שהקים את המדינה? שהציונות יסודה בשמאל? שאנשי שמאל היו פה רמטכ"לים, ראשי שב"כ, קצינים לוחמים וחיילים שנפלו למען המדינה הזו? תתבייש לך! מנסה לרכב על הבורות של כמה שלא מבדילים בין השמאל הישראלי (בערך חצי מהעם שלך, ציונים, משרתים בצבא ואוהבים את המדינה) לבין מיעוט קטן של השמאל הקיצוני. תתבייש לך דני דנון, אתה לא ראוי להיקרא ציוני".

המנון התקווה בדף הפייסבוק של דני דנון
 המנון התקווה בדף הפייסבוק של דני דנון

ה"המנון" שפרסם דנון בדף הפייסבוק שלו