חודשה מכירת המנויים למשחקי הנבחרת במוקדמות יורו 2016

המאזן המושלם יוביל לסולד-אאוט? עד כה הבטיחו את מקומם כ-14 אלף אוהדים בשני המשחקים שנותרו בסמי עופר, וכ-6,500 באלו שיתקיימו בטדי

אוהדים באצטדיון סמי עופר לפני משחק נבחרת ישראל מול בוסניה / צלם: דני מרון
אוהדים באצטדיון סמי עופר לפני משחק נבחרת ישראל מול בוסניה / צלם: דני מרון

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (ב') על חידוש מכירת המנויים למשחקי הבית שנותרו לנבחרת ישראל בקמפיין מוקדמות יורו 2016. בהתאחדות מקווים כי הפתיחה המצוינת של הקמפיין (9 נקודות מתוך 9 אפשריות ומקום ראשון בבית המוקדמות) תוביל לסולד-אאוט.

במידה ויישארו מקומות פנויים - הרי שמכירת כרטיסים בודדים תיפתח כשבועיים לפני כל אחד מהמשחקים.

המנויים שיימכרו כעת יתחלקו לשני סוגים: מנוי לשני המשחקים באצטדיון סמי עופר בחיפה (מול ווילס ב-28.3.2015 ואנדורה ב-3.9.2015), ולשניים שיתקיימו באצטדיון טדי בירושלים (בלגיה, 31.3.2015; קפריסין, 10.10.2015). המחירים: בין 160 ל-200 שקל (מבוגרים); 80-100 שקל (ילדים, נוער, חיילים, סטודנטים, אזרחים ותיקים).

יש לציין כי המנויים הם לקטגוריות 2 ו-3 באצטדיונים. המקומות לקטגוריה 1, היוקרתית ביותר - אזלו. עד כה, הבטיחו את מקומם במשחקים הנותרים בסמי עופר כ-14 אלף אוהדים, ואילו במשחקים בטדי 6,500.

יורו 2016, שייערך בצרפת, יהיה הראשון בתולדות אליפויות אירופה לאומות בו משתתפות 24 נבחרות - במה שהגדיל משמעותית את הסיכוי של ישראל להעפיל לראשונה בתולדותיה לטורניר היוקרתי. במסגרת פורמט בתי המוקדמות - תשע הנבחרות שיסיימו ראשונות בכל בית, בנוסף לתשע הסגניות, יעפילו אוטומטית למשחקים. הנבחרת שתסיים עם המאזן הטוב ביותר במקום השלישי תצטרף אליהן. בנוסף, יערך פלייאוף בפורמט בית-חוץ בין שמונה הנבחרות הנוספות שיסיימו במקומות השלישיים - שייקבע את זהות ארבע המצטרפות הנוספות לאליפות אירופה. נבחרת צרפת תקבל כרטיס אוטומטי, בתור מארחת הטורניר.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא הסיפורים הגדולים של השבוע?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988