ועידת ישראל לעסקים תדון במצבה של הכלכלה הגלובלית

מגמות עולמיות ביחסי פנים וחוץ מול ישראל, המכשולים וההזדמנויות בשווקים המתעוררים והמתפתחים, כיצד המדיניות של הבנקים המרכזיים בארה"ב, באירופה וביפן תשפיע על השווקים ועוד

ועידת ישראל לעסקים 2014 של "גלובס" תאפיין השנה, בין היתר, את מצבה של הכלכלה הגלובלית. במסגרת הוועידה יועלו מספר מושבי דיון מרכזיים שיעסקו בעניין זה.

בין הנושאים שיידונו: מגמות עולמיות ביחסי פנים וחוץ מול ישראל (מדיניות והשקעות), המכשולים וההזדמנויות בשווקים המתעוררים והמתפתחים, האם סין, הודו וברזיל ימשיכו בשנת 2015 להציג צמיחה כלכלית וישפיעו על הכלכלה העולמית, כיצד המדיניות של הבנקים המרכזיים בארה"ב, באירופה וביפן, תשפיע על השווקים המתעוררים, איך מדיניות הפנים והחוץ של ארה"ב משפיעה על העולם, מהו מצב היחסים בין ארה"ב לסין ובין ארה"ב לרוסיה, איך משפיע המצב במזרח-התיכון על הכלכלה באזור, האם ארה"ב "תשבור את השוק" לקרטל הנפט אופ"ק ועוד.

עם האנשים שהבטיחו את השתתפותם בוועידה נמנים הפרופ' לכלכלה סוזן מ. קולינס, דיקנית בית-הספר למדיניות ציבורית באוניברסיטת מישיגן; ג'ין ליגאנג, יו"ר Albright Stonebridge China, לשעבר שר הסחר ושיתופי-פעולה בינלאומיים של סין; ד"ר דיוויד וו, אסטרטג בכיר, מנהל וראש המחקר הגלובלי, מריל לינץ'-בנק אוף אמריקה; פרופ' מאריו בלכר, בנק Hipotecario, לשעבר נגיד הבנק המרכזי של ארגנטינה;

פול בלוסטיין, עיתונאי כלכלי וסופר, עמית בתוכנית לפיתוח כלכלה גלובלית ב-Brookings Institution; פרופ' יאשנג הואנג, סגן-דיקן ופרופסור לניהול בינלאומי בית-הספר לניהול Sloan - MIT; שנג'ין פן, שותפה בקרן קטליסט CEL; אילן מאור, שותף-מנהל ב-SHENG-BDO Ziv Haft וסגן-נשיא לשכת המסחר ישראל-אסיה; ד"ר איגור בונין, מנכ"ל המכון לעיצוב מדיניות פוליטית, מוסקבה, מומחה ליחסי רוסיה-ארה"ב; גרגורי קייס, נשיא ומנכ"ל AON, ברוקר הביטוח הגדול בעולם; קייסוקה סדמורי, מנהל תחום האנרגיה, השווקים והביטחון, סוכנות האנרגיה הבינלאומית; אליוט גוטקין, עורך דסק המזרח-התיכון, Bloomberg Television ועוד.

ועידת ישראל לעסקים תיפתח ביום ראשון, 7.12.14, במעמד נשיא המדינה, ראובן ריבלין. הוועידה היא האירוע הכלכלי החשוב והיוקרתי בישראל המפגיש בין כל מקבלי ההחלטות, אנשי עסקים, אנשי ממשל ואקדמיה, בכירי המשק והכלכלה, חוקרים, אנשי תקשורת, דוברים ומשלחות מהארץ ומהעולם.

למתווה המלא של ועידת ישראל לעסקים ולהרשמה - לחצו כאן, או חייגו 5988*