חשד: חטף ילדה בת 7 מבית הספר ותקף אותה מינית ביער

הותר לפרסום: תושב ירושלים בן 48 נעצר בשבוע שעבר לאחר שפיתה את הילדה באמצעות ממתקים והסיע אותה במכוניתו אל יער מבודד באזור בית שמש, ושם ביצע את זממו

תושב ירושלים בן 48 נעצר בשבוע שעבר בחשד שחטף ילדה בת שבע באשדוד וביצע בה מעשה מגונה - כך הותר היום (ד') לפרסום. על פי החשד, הגבר פיתה אותה באמצעות ממתקים והסיע אותה במכוניתו אל יער מבודד באזור בית שמש, ושם ביצע את זממו. החשוד נעצר לאחר חקירה של צוות מיוחד שהוקם במרחב לכיש של המשטרה. בחקירתו הוא קשר את עצמו למעשים.

ביום שני שעבר בשעות הצהרים דווח למשטרת אשדוד כי ילדה בת שבע נמצאה בחורשה ליד בית שמש לאחר שככל הנראה נחטפה בעיר אשדוד. הילדה נמצאה בוכה ומבוהלת והועברה לבני משפחתה. לנוכח חומרת האירוע, מינה מפקד מרחב לכיש, ניצב-משנה אלי כזרי, צוות חקירה מיוחד בתחנת אשדוד.

מעדותה של הילדה עלה כי אדם שאינו מוכר לה חטף אותה בעת שהמתינה להסעה בסיום לימודיה בבית ספר באשדוד. על פי החשד, הגבר פיתה את הילדה באמצעות ממתקים, ולאחר שעלתה למכוניתו, הסיע אותה לעבר חורשה באזור בית שמש, ושם ביצע בה מעשים מגונים. הגבר השאיר את הילדה לבדה בחורשה וזו הגיעה לכביש ראשי סמוך וזעקה לעזרה.