"שמאל? איכסה אשכנזי. הליכוד? משתמש במזרחים"

יועצת התקשורת אמילי מואטי בראיון מיוחד ל"פירמה" ■ על הטענות להטרדות מיניות בכנסת: "אומרים שהפמיניסטיות הרסו את הרומנטיקה? טוב מאוד. שיחשבו 20 פעם לפני שאומרים לעוזרת שהיא נראית נהדר"

אמילי מואטי / צילום: איל יצהר
אמילי מואטי / צילום: איל יצהר

"הטהרנות תהרוס את השמאל, האיכסה האשכנזי הזה. הייתי בסדר פסח של מרצ, אשכרה סדר פסח במשפחה אשכנזית. כל אחד שונא שם את השני, מי תקע למי סכין בגב, מי שונא את ההוא. בגלל זה מזרחים מדירים את עצמם מהמחנה, כי אי אפשר להרגיש בו בבית" - כך אומרת אמילי מואטי, יועצת התקשורת שדבררה את רובי ריבלין ועברה לעבוד עם בל"ד, מפלגתה של ח"כ חנין זועבי, בראיון למגזין "פירמה" של "גלובס".

מואטי מוסיפה כי "המזרחים הרי לא מעניינים את הליכוד. שרי הליכוד משתמשים במתפקדים המזרחים שלהם ככרטיס אשראי לעת בחירות".

בראיון מתייחסת מואטי גם לטענות על הטרדות מיניות לכאורה בכנסת, טענות שטרפדו מועמדות גם בבחירות לנשיאות, ואומרת כי "בפעם הבאה אנשים יחשבו פעמיים לפני שיציגו את עצמם. יש אנשים שהשררה מכניסה אותם למצב מטורף של היבריס. 'אף אחת לא יכולה לסרב לי'. במערכות שיש גבר כל כך דומיננטי את מתקשה לסרב לזה, פוחדת לסרב לזה. מי שצריך להיות אחראי למעשיו, יותר מהנשים המסכנות שכפופות לו, זה הגבר.

"אני נתקלת בח"כים חדשים שלא סוגרים את הדלת שלהם כל כך מהר, חושבים 20 אלף פעם לפני שמעירים משהו לעוזרת. אומרים שהפמיניסטיות הרסו את הרומנטיקה? טוב מאוד. שיחשבו 20 פעם לפני שאומרים לעוזרת שהיא נראית נהדר.

"הגברים עשו עם זכויות היתר שלהם מעשים שלא ייעשו. נשים לא יכולות להיות חופשיות, גם לא במסדרונות הכנסת, בידיעה שהן יכולות להיאנס".

*** הכתבה המלאה - מגזין "פירמה"