"לכודים": הפנינג רב-תחומי ותערוכת ענק של אמני קיבוץ גלויות 45

באירוע "לכודים?", שיתקיים בסוף השבוע הקרוב, עשרות אמנים יציגו מגוון של תערוכות, מיצגים ומיצבים, מוזיקה, מפגשים ופעילויות חד-פעמיות

עשרות אמנים מאכלסים חללי סטודיו גדולים וקטנים, בבניין התעשייתי ברחוב קיבוץ גלויות 45 בתל-אביב. באירוע "לכודים?", שיתקיים בסוף השבוע הקרוב, הם מציגים מגוון של תערוכות, מיצגים ומיצבים, מוזיקה, מפגשים ופעילויות חד-פעמיות.

את התערוכה המרכזית, שמתפרסת על המרחבים הציבוריים בקומות 3-4 בבניין, אצרה שירלי משולם, בהזמנת ה"דיירים". בתוכנית: הקרנות וידיאו-ארט, מפגשי אמנים, הקראת שירה - "המשך ליעד או בחר מציאות חלופית" של אורנה לוצקי; מיצב מיוחד המשלב ציור, וידיאו וסאונד בסטודיו של האמנית דינה לוי; האמן ג'יי.אל מציג עבודת וידיאו "פחד גבהים" עם אמנית הקרקס אוריין רוזן, שאף תשתתף באירוע; עבודות חדשות של דורית פלדמן, לוסי אלקיוויטי ועוד מאמני הבית.

הכותרת שבחרה משולם לאירוע "לכודים?" משקפת את התייחסותם של האמנים למושגים כמו לכידה מול שחרור, לכידות מול אינדיבידואליזם, יציבות וערעור, וליחסי הגומלין ביניהם - על הפערים, הניגודים והמתחים המשתמעים מהם. כיצד האמנים מגיבים למצב העניינים בחברה שבה הם חיים? האם הם מסתגרים או נוקטים פעולה? האם הם נושאים דגל או עוסקים בשלהם? והאם הם יכולים, בשיתופי הפעולה ביניהם, ובעבודתם הייחודית, לשקף את רוח התקופה.

קיבוץ גלויות 45 תל-אביב, קומות 3-4, חניה חינם בקומה 2. חמישי 19:00-23:00, שישי 11:00-16:00, שבת 11:00-18:00