פול מקרטני וקניה ווסט משחררים שיר ראשון משיתוף-הפעולה ביניהם

שיר ראשון משיתוף-פעולה בין פול מקרטני, המוזיקאי האנגלי הלבן הכי גדול שחי כיום, לקאניה ווסט, אחד המוזיקאים השחורים המובילים בעולם

הנה ההפתעה הנעימה הראשונה של השנה. בדיוק ביום הראשון של 2015, נחת ברשת שיר שהוא לא פחות מחיבור פעולה בין המוזיקאי האנגלי הלבן הכי גדול שחי כיום, לאחד המוזיקאים השחורים המובילים בעולם. מתברר שהמפגשים בין פול מקרטני לקאניה ווסט, שנמשכו לאורך השנה החולפת, הולידו לא רק את השיר הזה, אלא כמה נוספים.

עדיין לא ברור אם ייצאו באלבום משותף שלם, או כשירים בודדים.

אגב, כמה מהמעריצים של ווסט ברשתות החברתיות כבר הותירו בתגובותיהם לשיר הערות כמו "מי זה לעזאזל פול מקרטני?" ו"הבחור צריך להודות לקאניה שבזכותו תהיה לו קריירה". כאן קאניה זונח את הקו האגרסיבי של אלבומו האחרון "ייזוס" וחוזר לבלדה חשופה מאוד, מינימליסטית ברובה, שנקראת Only one. מקרטני לא שר פה, אבל כנראה שמלבד התרומה ללחן הוא זה שמנגן את האורגן החשמלי.

כמו באלבום הבלדות המעולה של ווסט מלפני 7 שנים - 808 And heartbreak , בחלק מערוצי השירה כאן נעשה שימוש ניכר בתוכנת אוטו-טיון. המילים, סיפר ווסט, נולדו כשבתו ישבה על ברכיו ולפתע חש כאילו שאמו המנוחה מדברת אליה באמצעותו.

הנה הלינק להאזנה: http://goo.gl/UYI4PL, וכמה יפה התמונה של ווסט עם בתו, נורת'. וכמה יופי, כוח, תקווה וכמובן כישרון, יש בתצלום השחור-לבן של ווסט ומקרטני ביחד.

הלוואי שכך תיראה השנה האזרחית החדשה.

* ציון: 7