תערוכת CES: סמארטפון ב-100 אלף דולר של למבורגיני

דגם 88 Tauri מיוצר במהדורה מוגבלת של אלפי יחידות בלבד, משולבת בו עבודת יד אישית וחומרים איכותיים, כמו עור משובח ואבזורים שונים של יהלומים ■ המפרט? סטנדרטי לגמרי

לקהל מסויים של צרכנים, בעיקר טייקונים ואוליגריכים, לא חסר כסף והרבה פעמים הם גם מחפשים מה לעשות איתו. בחברת למבורגיני החליטו לעזור לאנשים שלא חסרה להם הפרוטה בכיסם ולהציע סמארטפון מבית חברת המכוניות האיטלקית, דגם - 88 Tauri. מדובר בסמארטפון מבוסס מערכת ההפעלה אנדרואיד, אשר מחירו מתחיל במחיר "הסביר" של 6,000 דולר ויכול להגיע גם ל-100 אלף דולר.

מה הופך סמארטפון עם מפרט חומרה סטנדרטי לכל כך יקר? למבורגיני ייצרו את המכשיר עם עבודת יד אישית ומחומרים איכותיים, כמו עור משובח ואבזורים שונים של יהלומים, שיהפכו את בעליו הגאה, לאוליגרך הכי מיוחד בשכונה. בעליו של הסמארטפון לא צריך לדאוג שאחד החברים שלו יסתובב עם אותו טלפון. בלמבורגיני מבטיחים שה-88 Tauri מיוצר במהדורה מוגבלת של 1,947 יחידות (שנת ההקמה של החברה) עבור כל צבע בו הוא זמין (שחור, כחול, אדום, כתום וחום).

מבחינת חומרה, ה-88 Tauri מגיע עם מסך 5 אינץ’ ברזולוציית Full HD, מעבד מרובע ליבות במהירות 2.3 ג’יגה הרץ מסוג סנפדרגון 801 של חברת קוואלקום ו-3 ג’יגה זיכרון. נפח האחסון עומד על 64 ג’יגה, כולל אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס.

המצלמה האחורית מגיעה עם חיישן 20 מגה פיקסל ומצלמה קדמית עם חיישן 8 מגה פיקסל. המכשיר גם כולל שילוב של כרטיסי סים במקביל. טוב במיוחד, כאשר רוצים קו עסקי וקו פרטי.

הסוללה של הסמארטפון מגיעה בקיבולת עצומה של 3400 מיליאמפר, כאשר בלמבורגיני טוענים שהיא מאפשרת 35 שעות דיבור ו-1,000 שעות במצב המתנה.