העונש של ESPN לניקס: הדחה מלוח השידורים מחוף לחוף

הכישלון המביך של הקבוצה הניו-יורקית עלה לה בביטול שידורים של 3 משחקים; גם רשת TNT שוקלת לשבץ משחקים אחרים במקום אלו של הניקס

אמרה סטודמאייר כוכב ניו יורק ניקס / צילום: רויטרס
אמרה סטודמאייר כוכב ניו יורק ניקס / צילום: רויטרס

בתחילת העונה שיבצו ערוצי הטלוויזיה שמשדרים את ליגת ה-NBA בארה"ב את ניו יורק ניקס כאחת הקבוצות המרכזיות בליגה, והעניקו לה 23 שידורים ישירים מחוף לחוף.

לא עברה עדיין חצי עונה - ומנהלי הערוצים כבר מודים בטעות שעשו, ובמקביל החלו למחוק את הניקס מלוח השידורים. רשת ESPN הודיעה כי הקבוצה שמחזיקה את המאזן הגרוע בליגה נכון לעכשיו (35-5), כולל רצף נוכחי של 15 הפסדים, תאבד בשלב זה שלושה משחקים שתוכננו לשידור מחוף לחוף. מדובר על המשחקים מול אוקלהומה סיטי ת'אנדר (28 בינואר), ברוקלין נטס (6 בפברואר) ולוס אנג'לס קליפרס (25 במארס). נכון לעכשיו הותירה ESPN רק משחק אחד לשידור של הניקס עד תום העונה - ב-1 בפברואר מול הלייקרס.

גם רשת TNT, לה נותרו שני משחקים של הניקס עד תום העונה, שוקלת לשבץ משחקים אחרים במקומם.

שלוש רשתות הטלוויזיה המסחריות (ESPN, TNT ו-ABC) קובעות את לוח המשחקים מחוף לחוף כחודשיים לפני תחילת העונה. גם במקרה של קבוצה נוספת התברר שהרשתות התקשו לחזות את העתיד - קליבלנד קבאלירס של לברון ג'יימס, שבינתיים רחוקה מאוד מהציפיות ומדורגת רק במקום החמישי במזרח (כולל ארבעה הפסדים רצופים) זכתה בתחילת העונה לכמות השידורים גדולה מאוד מחוף לחוף: 29 משחקים בסך הכל.

גם הלייקרס המקרטעים (מקום לפני אחרון במערב) נהנו בתחילת העונה משיבוץ ל-28 משחקים.