KEDS משיקה מחדש את רשת האופנה לצעירות

בחברת לירם מתכננים לפתוח 10 חנויות של KEDS בהשקעה כוללת של 6 מיליון שקל ■ בעבר פעל מותג הנשים בישראל, אך הרשת נסגרה

7 שנים אחרי שיצא מישראל, המותג KEDS לנשים חוזר. ל"גלובס" נודע כי חברת לירם, המפעילה את רשת חנויות קדס קידס, תשיק רשת חנויות נפרדת למותג קדס שיפנה לצעירות בגילאי 18-26.

החנות הראשונה צפיה להיפתח בתל-אביב באוגוסט 2015, והתוכנית היא לפתוח בסך-הכול 10 חנויות בערים מרכזיות, שישתרעו כל אחת על שטח של 150 מ"ר. החברה תשקיע בהקמת הרשת 6 מיליון שקל - כ-600 אלף שקל לחנות.

לדברי משה זילברשטיין, בעל הרשת, "יש דור שלם של נערות ונשים צעירות שגדלו על המותג, ואנחנו מזהים את פוטנציאל השוק ואת התזמון הנכון להצטרף להצלחה העולמית של המותג בארה"ב ובאירופה".

פריסה של 65 חנויות ילדים

המותג קדס פעיל היום בישראל בגזרת הילדים, באמצעות רשת חנויות ובפעילות סיטונאית. רשת קדס קידס מונה היום 65 חנויות ברחבי הארץ - 11 מתוכן במודל זכיינות, וכל היתר בהפעלה ישירה של החברה. אשתקד הסתכם מחזור המכירות של מותג ההלבשה ב-120 מיליון שקל (לא כולל מע"מ).

בעבר, המותג קידס היה פעיל בישראל גם בגזרת אופנת הנשים, עם רשת חנויות שהפעילו במשותף חברת סקאל וחברת בריל. לפני שנים אחדות הרשת נסגרה, וחברת לירם רכשה בשלבים את כלל הזכויות על המותג בישראל מידי החברות בריל וסקאל.

עוד בטרם השקת רשת החנויות לצעירות, תשיק חברת לירם בחודש מארס הקרוב 3 חנויות פופ-אפ למכירת נעלי סניקרס תחת המותג קדס, שיפעלו למשך 3 חודשים. כפי הנראה, בתום תקופה זו תמשיך החברה להפעיל את חנויות הפופ-אפ לפרקי זמן קצרים באזורים אחרים בארץ.

- המותג לנשים כשל בישראל. למה שהוא יצליח עכשיו?

זילברשטיין: "מיקוד ומיומנות. רכשנו מיומנות של ריטייל. בנוסף אנחנו ממוקדים במותג אחד. הכוח העיקרי של המותג הוא בנעלי סניקרס שחוזרות בכלל לאופנה, כשהמותג קדס עצמו זוכה לתנופה גדולה של מכירות בכלל העולם. בנוסף, למותג יש קו ביגוד אופנתי הממוקד בבגדי בייסיק אופנתיים ואיכותיים".

- סניקרס חזרו לאופנה, אבל אולי הן דבר חולף?

"מאז ומתמיד הנערות הצעירות נהגו לרכוש סניקרס. זו תופעה שלא ירדה מעולם אך התגברה לאחרונה. החברה, שהייתה מייצרת בעבר רק סניקרס בייסיק, הרחיבה את המותג ל-300 דגמים שונים, כולל סניקרס לחורף".

- מה היקף המכירות הצפוי לרשת הצעירות החדשה?

"אני מעריך שבתוך 3 שנים היא תוכל להגיע למכירות של 50 מיליון שקל (ללא מע"מ, א"ח)".